حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پرسپولیس یک جلسه از داشتن تماشاگر محروم شد

شناسه : 10329 02 ژانویه 2018 - 9:31 177 بازدید

تبریز ما:  کمیته انضباطی رای خود را در مورد دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر صادر کرد و بر این اساس تیم پرسپولیس یک بازی از داشتن تماشاگر محروم شد. هر دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی نیز به پرداخت  ۱۵ میلیون تومان  جریمه نقدی محکوم شدند. لازم به ذکر […]

پرسپولیس یک جلسه از داشتن تماشاگر محروم شد
پ
پ


تبریز ما:  کمیته انضباطی رای خود را در مورد دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر صادر کرد و بر این اساس تیم پرسپولیس یک بازی از داشتن تماشاگر محروم شد.

هر دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی نیز به پرداخت  ۱۵ میلیون تومان  جریمه نقدی محکوم شدند.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. در جریان این دیدار هواداران تیم پرسپولیس با سر دادن شعارهای نژادپرستانه موجب خشم هواداران و مردم آذربایجان شدند که این اتفاق واکنش شدید اهالی ورزش و سیاست این خطه را به دنبال داشت.

در همین راستا هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی نیز روز بعد از این اتفاق شکایتی را تقدیم فدراسیون فوتبال کرده و دکتر آرش جابری دبیر این هیات شخصا برای پیگیری موضوع راهی تهران شده بود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.