حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بزرگترین خدمت عینالی به تبریز کمک به ارتقاء سلامت و بهداشت شهروندان است

شناسه : 9478 10 دسامبر 2017 - 13:03 208 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی در مراسم بهره برداری از چهار پروژه تفرجگاه بزرگ عینالی، بزرگترین خدمت مجموعه عینالی به تبریز را نقش آن در ارتقا بهداشت و سلامت شهروندان دانست. به گزارش تبریز ما، دکتر مجید خدابخش با اعلام این مطلب اظهار داشت: اولین خدمت تفرجگاه بزرگ عون بن علی به مردم تبریز […]

بزرگترین خدمت عینالی به تبریز کمک به ارتقاء سلامت و بهداشت شهروندان است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی در مراسم بهره برداری از چهار پروژه تفرجگاه بزرگ عینالی، بزرگترین خدمت مجموعه عینالی به تبریز را نقش آن در ارتقا بهداشت و سلامت شهروندان دانست.

به گزارش تبریز ما، دکتر مجید خدابخش با اعلام این مطلب اظهار داشت: اولین خدمت تفرجگاه بزرگ عون بن علی به مردم تبریز نقش تاثیرگذار آن در ارتقا استاندارد های سلامت و بهداشت شهروندان است زیرا کوهنوردی و حضور در هوای پاک و تمیز عینالی خود در سلامت افرادی که به این مجموعه می آیند بسیار موثر است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آمار اعلام شده از سوی مدیرعامل سازمان عون بن علی در خصوص حضور گسترده شهروندان در عینالی گفت:اگر بر اساس اعلام مدیرعامل عون بن عالی هر ماه 500 هزار نفر به این کوه و تفرجگاه صعود می کنند ورزش این تعداد شهروند قطعا در ارتقا سطح بهداشت و سلامت شهروندان تاثیرگذار است.

خدابخش افزود: از مدیران عامل، استانداران و شهرداران وقت و اعضای شورای وقت که در طول سالیان از این پروژه حمایت کردند باید قدردانی کنیم زیرا این مجموعه حاصل عملکرد سالهای گذشته مدیران شهری و استانی است که تقدیم شهروندان می شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه عینالی یک پروژه چند منظوره است افزود: حضور بانوان در ساعات پایانی شب در عینالی نشان دهنده امنیت بالای این مجموعه است و وجود این امنیت در منطقه باعث افتخار و سربلندی است. 

خدابخش با اشاره به اینکه معضل طلاق یکی از مشکلات امروز جامعه است افزود: حضور جمعی و گردش و وقت گذرانی  در اینجا خانواده ها دور هم اگر جمع شوند این موضوع خود در بین خانواده ها الفت و انس ایجاد می کند.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان سخنانش اظهار داشت: مطمئنا وضعیت فعلی عینالی یک نقطه شروع است و پدیده های دیگری هم باید در این مجموعه بزرگ اضافه شوند این مجموعه با  قطعا به یکی از مقاصد گردشگری استان تبدیل خواهد شد

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.