حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای طرح های جدید زیباسازی در حوزه شهرداری منطقه 7 تبریز

شناسه : 13185 06 می 2018 - 8:41 1051 بازدید

تبریز ما: به همت شهرداری منطقه 7 تبریز پست های برقی و کافوهای مخابراتی سطح منطقه در قالب طرح های مختلف ساماندهی و زیباسازی می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 7 تبریز ،علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: واحد زیباسازی این شهرداری در طرحی جدید اقدام به […]

اجرای طرح های جدید زیباسازی در حوزه شهرداری منطقه 7 تبریز
پ
پ

تبریز ما: به همت شهرداری منطقه 7 تبریز پست های برقی و کافوهای مخابراتی سطح منطقه در قالب طرح های مختلف ساماندهی و زیباسازی می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 7 تبریز ،علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: واحد زیباسازی این شهرداری در طرحی جدید اقدام به ساماندهی بیش از 100 عدد از کافوهای مخابراتی و  پست های برق منطقه با اجرای طرح های جدید کرده است.

وی افزود: رنگ آمیزی و نقاشی های دیواری  تاثیر چشمگیری در تغییر فضای بصری شهر دارد و واحد زیباسازی منطقه تلاش دارد با طراحی‌های ویژه و انجام عملیات ابتکاری زیبایی بصری منطقه را افزایش دهد.

شهردار منطقه تصریح کرد: استفاده از رنگ های شاد و متنوع و همچنین اجرای طرح های ابتکاری برروی پست های برق و کافوهای مخابراتی  با استقبال فراوان شهروندان روبرو شد که این امر موجب خرسندی عوامل اجرایی شده و تلاش واحد زیباسازی را برای افزایش زیبایی بصری منطقه دوچندان می کند.

گفتنی است؛ علاوه بر ساماندهی پست های برق و کافوهای مخابراتی نرده های پل ها و چندین مورد نقاشی دیواری نیز در سطح منطقه صورت گرفته است.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.