حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ورودی زیرگذر فلسطین تعریض و اصلاح هندسی شد

شناسه : 8887 22 نوامبر 2017 - 10:15 164 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار گفت: با اجرای ضربتی طرح تعریض ورودی زیرگذر فلسطین، ترافیک مسیر غرب به شرق چایکنار تسهیل و روان سازی شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر افزود: طی یک اقدام ضربتی و در مدت پنج روز عملیات تعریض و […]

ورودی زیرگذر فلسطین تعریض و اصلاح هندسی شد
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه چهار گفت: با اجرای ضربتی طرح تعریض ورودی زیرگذر فلسطین، ترافیک مسیر غرب به شرق چایکنار تسهیل و روان سازی شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر افزود: طی یک اقدام ضربتی و در مدت پنج روز عملیات تعریض و اصلاح هندسی ورودی زیرگذر فلسطین به همت شهرداری منطقه ۴ اجرا شد.
وی با بیان اینکه این پروژه نیاز مبرم ترافیکی و از مطالبات شهروندان بود، گفت: با موافقت شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان در مسیر ورودی زیرگذر یک لاین اضافه شد.
شهردار منطقه ۴ خاطر نشان کرد با اجرای این پروژه تاثیرگذار، ترافیک در این مسیر به حالت عادی و روان بازگشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.