حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همه آرزوهایم برای عینالی محقق شده است / تحول عظیم عینالی در مدت 24 سال

شناسه : 7084 07 اکتبر 2017 - 5:03 273 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار اسبق آذربایجان شرقی گفت: سبز کردن عینالی را 24 سال قبل شروع کردیم و امروز این تفرجگاه زیبا گنجینه زیست محیطی برای امروز و فردای تبریز است. ه گزارش تبریز ما، دکتر علی عبدالعلی زاده از پروژه های عمرانی در حال اجرا در عینالی از جمله سنگفرش مسیر اصلی ، حیات […]

همه آرزوهایم برای عینالی محقق شده است / تحول عظیم عینالی در مدت 24 سال
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: استاندار اسبق آذربایجان شرقی گفت: سبز کردن عینالی را 24 سال قبل شروع کردیم و امروز این تفرجگاه زیبا گنجینه زیست محیطی برای امروز و فردای تبریز است.

ه گزارش تبریز ما، دکتر علی عبدالعلی زاده از پروژه های عمرانی در حال اجرا در عینالی از جمله سنگفرش مسیر اصلی ، حیات وحش، دریاچه داغ گؤلی و طرح جنگلکاری 200 هکتاری بازدید کرد.

عبدالعلی زاده با بیان اینکه همه آرزوهایم برای عینالی محقق شده است، بیان نمود: آنچه در سال 1372 در اندیشه ام شکل گرفته و حرکت سبز کردن این کوه آغاز شده امروز در پیامد 24 سال تلاش و کار شبانه روزی کارگران و مدیران دلسوز به بار نشسته، امید است خداوند به سربازان سازندگی ایران توفیق بیشتری بدهد تا در آینده مجموعه عینالی روز به روز توسعه یافته و الگویی برای فضاهای شهری سایر نقاط ایران گردد.
وی که از بانیان اول ایجاد تفرجگاه عینالی می باشد ضمن تقدیر از کارکنان و مدیران سازمان توسعه و عمران عون ابن علی شهرداری تبریز و تکرار چنیدن بار تشویق آفرین به آنها، گفت: حضور صمیمانه و گرم مردم با لبهای خندان که نشان از رضایت درونی آنان از سبزی کوه تاریخی عینالی و اقدامات انجام یافته در این تفرجگاه است برای همه خدمتگزاران این مجموعه سپاس و پاداش ارزشمندی است که آنرا با هیچ متاعی نمی توان مقایسه کرد.

دکتر علی عبدالعلی زاده وزیر مسکن و شهرسازی دوران اصلاحات، استاندار اسبق آذربایجان شرقی و هیئت همراه  در بازدیدی که از تفرجگاه عینالی داشتند ضمن استماع توضیحات برزگر جلالی مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری و پارک طبیعت شهرداری تبریز درخصوص اهداف و عملکرد سازمان بر توسعه امکانات رفاهی تفریحی تفرجگاه تاکید داشته و حمایت مسئولین اجرایی استان به این سازمان را به منظور ارتقای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ضروری دانست.


 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.