حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هافبک باتجربه تراکتور، 3 هفته دور از میادین

شناسه : 6711 25 سپتامبر 2017 - 8:54 248 بازدید

تبریز ما: هافبک تیم تراکتورسازی 3 هفته دیگر قادر به بازی کردن برای تیمش نخواهد بود. شهرام گودرزی هافبک – مهاجم تراکتورسازی که در فصل جاری به دلیل کمبود بازیکن بیشتر در پست دفاع چپ برای تیمش به میدان رفته، 3 هفته دیگر قادر به بازی کردن نیست. گودرزی که با کشیدگی همسترینگ مواجه شده […]

هافبک باتجربه تراکتور، 3 هفته دور از میادین
پ
پ


تبریز ما: هافبک تیم تراکتورسازی 3 هفته دیگر قادر به بازی کردن برای تیمش نخواهد بود.

شهرام گودرزی هافبک – مهاجم تراکتورسازی که در فصل جاری به دلیل کمبود بازیکن بیشتر در پست دفاع چپ برای تیمش به میدان رفته، 3 هفته دیگر قادر به بازی کردن نیست.

گودرزی که با کشیدگی همسترینگ مواجه شده بود، در بازی تراکتورسازی و سایپا دقایقی به میدان رفت و همین امر باعث تشدید مصدومیتش شد. مصدومیت جدید گودرزی پارگی همسترینگ است و به همین خاطر باید 3 هفته استراحت کند تا شرایط بازی را به دست آورد.

درباره گودرزی شایعاتی پیرامون کم کاری به وجود آمده بود که او در مصاحبه ای به تکذیب این موضوع پرداخت. یحیی گل محمدی نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داد و دلیل غیبت گودرزی را مصدومیت عنوان کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.