حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پاکسازی حریم و پیرامون مهرانه‌رود توسط خدمات شهرداری منطقه ۴

شناسه : 7062 05 اکتبر 2017 - 7:10 211 بازدید

[ad_1] شهردار منطقه چهار گفت: با فروکش سیلاب، حریم و پیرامون مهرانه‌رود توسط نیروهای خدماتی منطقه پاکسازی شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز،  اکبر امجدی با بیان اینکه پیش بینی های لازم در برابر موج بارشی صورت گرفته بود، افزود: تمامی عوامل شهرداری منطقه ۴ در آماده باش کامل […]

پاکسازی حریم و پیرامون مهرانه‌رود توسط خدمات شهرداری منطقه ۴
پ
پ

[ad_1]


شهردار منطقه چهار گفت: با فروکش سیلاب، حریم و پیرامون مهرانه‌رود توسط نیروهای خدماتی منطقه پاکسازی شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز،  اکبر امجدی با بیان اینکه پیش بینی های لازم در برابر موج بارشی صورت گرفته بود، افزود: تمامی عوامل شهرداری منطقه ۴ در آماده باش کامل بودند و بر ضرورت امدادرسانی حسب شرایط لازم تاکید شده بود.
وی با اشاره به آبگرفتگی هایی که به دنبال بارش شدید باران در برخی مناطق حوزه ایجاد شده بود، گفت: بیشترین آبگرفتگی ها به دلیل موقعیت حوزه شهرداری منطقه ۴ در قسمت پایین دست شهری بوده است که خوشبختانه با تلاش مستمر و اقدامات به موقع همه عوامل منطقه برطرف شد و وضعیت معابر به شرایط عادی بازگشت.
شهردار منطقه ۴ گفت: در پی بارندگی های اخیر و رسوب گل و لای حاصل از سیلاب، عملیات پاکسازی مهرانه رود با استفاده از تجهیزات و نیروهای تلاشگر خدماتی شهرداری منطقه چهار اجرا شد.
امجدی يادآور شد: در بارندگی های اخیر، با تمام توان نيروهای خدماتی از اولین لحظه بارندگی ها اقدامات لازم را انجام دادند تا مشكلی در معابر نداشته باشيم و گل و لای سطح شوارع نیز سریعا پاكسازی شد.
وی تاکید کرد: پاکسازی، نظافت و لايروبی انهار و جوب های خیابان های اصلی و فرعی در منطقه نیز به منظور جلوگيری از آب گرفتگی، تجمع زباله، ايجاد بوی نامطبوع و همچنین جلوگیری از مشکلات احتمالی برای شهروندان به صورت مستمر انجام می گیرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.