حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

ادای احترام شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر به مقام شامخ شهیدان دفاع مقدس

شناسه : 8239 06 نوامبر 2017 - 9:48 529 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در مجموعه گلزار شهدا ، با نثار گل و قرائت فاتحه، با آرمان‌های جاودانه هشت‌ سال دفاع مقدس، تجدید میثاق کردند. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر، امروز در اولین روز رسمی کاری خود به همراه رئیس […]

ادای احترام شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر به مقام شامخ شهیدان دفاع مقدس
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار تبریز به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در مجموعه گلزار شهدا ، با نثار گل و قرائت فاتحه، با آرمان‌های جاودانه هشت‌ سال دفاع مقدس، تجدید میثاق کردند.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر، امروز در اولین روز رسمی کاری خود به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در مجموعه گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

وی در حاشیه این مراسم، با اشاره به این‌که تداوم راه شهیدان انقلاب اسلامی، در گرو تلاش و خدمت است، گفت: آرامش و امنیت امروز، ریشه در ایثار جوانانی دارد که جان خود را بی‌هیچ‌چشمداشت فدای باورهای راستین و تمامیت ارضی کشور کردند.

وی افزود : در مقابل این ایثار، باید خدمت و تلاش بی‌وقفه را سر لوحه کارمان قرار داده و هر لحظه، روح این عزیزان را ناظر بر رفتار و کردار خود بدانیم.

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.