حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ادای احترام شهردار منتخب تبریز به مقام شامخ شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم

شناسه : 6684 24 سپتامبر 2017 - 14:20 177 بازدید

تبریز ما: شهردار منتخب تبریز، با حضور در گلزار شهدای آرامستان‌ وادی رحمت، با نثار گل و قرائت فاتحه، با آرمان‌های جاودانه هشت‌ سال دفاع مقدس، تجدید میثاق کرد. به گزارش تبریز ما، دکتر ایرج شهین‌باهر، در حاشیه این مراسم، با اشاره به این‌که تداوم راه شهیدان انقلاب اسلامی، در گرو تلاش و خدمت است، […]

ادای احترام شهردار منتخب تبریز به مقام شامخ شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم
پ
پ

تبریز ما: شهردار منتخب تبریز، با حضور در گلزار شهدای آرامستان‌ وادی رحمت، با نثار گل و قرائت فاتحه، با آرمان‌های جاودانه هشت‌ سال دفاع مقدس، تجدید میثاق کرد.

به گزارش تبریز ما، دکتر ایرج شهین‌باهر، در حاشیه این مراسم، با اشاره به این‌که تداوم راه شهیدان انقلاب اسلامی، در گرو تلاش و خدمت است، گفت: آرامش و امنیت امروز، ریشه در ایثار جوانانی دارد که جان خود را بی‌هیچ‌چشمداشت فدای باورهای راستین و تمامیت ارضی کشور کردند.
وی اضافه کرد: در مقابل این ایثار، باید خدمت و تلاش بی‌وقفه را سر لوحه کارمان قرار داده و هر لحظه، روح این عزیزان را ناظر بر رفتار و کردار خود بدانیم.
دکتر شهین‌باهر، همچنین بر مزار شهدای مدافع حرم نیز حضور یافته و با قرائت فاتحه و نثار گل، به جانفشانی و رشادت این عزیزان ادای احترام کرد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.