حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نقش هنرمندان در میزبانی تبریز ۲۰۱۸ بسیار مهم و اساسی است

شناسه : 10691 13 ژانویه 2018 - 6:16 193 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو شورای تبریز در جمع هنرمندان عرصه موسیقی تبریز گفت: نقش هنرمندان در میزبانی تبریز ۲۰۱۸ بسیار مهم و اساسی است. فریدون بابایی اقدم در دیدار فعالان عرصه هنر موسیقی تبریز با اشاره به قرار گرفتن در روزهایی که تبریز، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی است تاکید کرد؛ برجسته ترین چیزی که تبریز […]

نقش هنرمندان در میزبانی تبریز ۲۰۱۸ بسیار مهم و اساسی است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو شورای تبریز در جمع هنرمندان عرصه موسیقی تبریز گفت: نقش هنرمندان در میزبانی تبریز ۲۰۱۸ بسیار مهم و اساسی است.

فریدون بابایی اقدم در دیدار فعالان عرصه هنر موسیقی تبریز با اشاره به قرار گرفتن در روزهایی که تبریز، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی است تاکید کرد؛ برجسته ترین چیزی که تبریز برای عرضه به میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی دارد، داشته های فرهنگی و هنری ما خصوصاً هنرهای اصیلی چون موسیقی است.
وی با اشاره به این که شعار هر شهروند یک میزبان افزود؛ هنرمندان تبریز در این میان به دلیل جایگاه و توانمندی هایشان، قطعاً میزبانان اصلی رویداد تبریز ۲۰۱۸ هستند و با همتی که در شما عزیزان در طی سالیان شاهد بودیم و امروز هم شاهد بخش کوچکی از آن در ارایه موسیقی فاخر آذربایجانی هستیم، مطمئناً گردشگرانی به تبریز سفر خواهند کرد، بیش ترین بخش از خاطرات خود را از زیبایی و حلاوت موسیقی آذربایجانی و اصیل ما خواهند داشت.
وی که در آیین معرفی گروه های موسیقی تبریز ۲۰۱۸ در محل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز سخن می گفت، افزود؛ تلاش برای تقویت و حمایت های ریشه های فرهنگی و هنری تبریز، وظیفه همه مسئولین است و شورای اسلامی شهر تبریز نیز با آغوش باز پذیرای پیشنهادات و دیدگاه های اهالی فرهنگ و هنر تبریز در جهت بهبود نقش آفرینی مجموعه شهرداری در این خصوص است.
بابایی در انتهای سخنانش ضمن تقدیر از حضور و فعالیت مجدانه اهالی موسیقی تبریز برای تعالی نام این شهر، از تلاش های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در حمایت از موسیقی فاخر و دیگر هنرها تجلیل نمود.
در بخش دیگری از این نشست برخی از فعالان عرصه موسیقی تبریز به بیان نظرات و ارایه پیشنهادات پرداختند.
لازم به ذکر است در آیین معرفی گروه های موسیقی تبریز ۲۰۱۸، چندین گروه نونهال و نوجوان جهت ارایه آثار فاخر موسیقایی و همچنین برگزاری کنسرت ها و همایش های موسیقی در طول رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز معرفی گردیدند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.