حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

گردشگری، باید ضامن اهداف والای انسانی شود

شناسه : 10453 04 ژانویه 2018 - 10:16 193 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به این که گردشگری، باید ضامن اهداف والای انسانی شود، گفت: اخلاق، مدنیت، همکاری‌های فرهنگی، پذیرش دانشجو و تبادل تجربیات می تواند در این بستر مهم محقق شود. به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در دیداری که به همراه شهردار تبریز با سفرای سه کشور تاجیکستان، […]

گردشگری، باید ضامن اهداف والای انسانی شود
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به این که گردشگری، باید ضامن اهداف والای انسانی شود، گفت: اخلاق، مدنیت، همکاری‌های فرهنگی، پذیرش دانشجو و تبادل تجربیات می تواند در این بستر مهم محقق شود.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در دیداری که به همراه شهردار تبریز با سفرای سه کشور تاجیکستان، اندونزی و بوسنی‌و‌هرزگوین داشت، خاطرنشان کرد: شهر تبریز دانشمندان، شعرا و علامه‌های متعددی داشته ‌است؛ از آن‌جمله می توان به دانشگاه ربع رشیدی اشاره کرد که ۷۰۰ سال قبل با هفت زبان زنده جهان، دانش طب را به جهانیان عرضه می کرد.

وی با بیان این‌که به تعبیر شاعران بزرگی چون ملانا و سعدی، انسان‌ها،  همه اصالت مشترک دارند، افزود: بنابراین همه باید همه به بشریت و محیط زیست احترام گذاشته و برای یک هدف مشخص و متعالی بکوشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: امیدواریم کشورها با تکیه بر این باور، به جای خرید اسلحه و تجهیزات جنگی، تلاش و هزینه خود را صرف رشد و تعالی یکیدگر کنند.

اکبرنژاد تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه همه ما گسترش نشاط و امید و مبارزه با جهل و نابرابری است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.