حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

افتتاح رشته ورزشی TRX برای اولین بار در مجموعه ورزشی شهرداری

شناسه : 7604 18 اکتبر 2017 - 7:25 907 بازدید

تبریز ما: سازمان ورزش شهرداری تبریز برای اولین بار رشته ورزشی TRX را برای بانوان در زیر مجموعه های ورزشی شهرداری به افتتاح رساند. صبح امروز با مساعدت و توجه مدیرعامل سازمان ورزش دکتر میر معصوم سهرابی و با تلاشهای مدیر ورزش بانوان خانم سید درخشانی در مجموعه ورزشی مرزداران رشته قدرتی و بدنسازی تی […]

افتتاح رشته ورزشی TRX برای اولین بار در مجموعه ورزشی شهرداری
پ
پ


تبریز ما: سازمان ورزش شهرداری تبریز برای اولین بار رشته ورزشی TRX را برای بانوان در زیر مجموعه های ورزشی شهرداری به افتتاح رساند.

صبح امروز با مساعدت و توجه مدیرعامل سازمان ورزش دکتر میر معصوم سهرابی و با تلاشهای مدیر ورزش بانوان خانم سید درخشانی در مجموعه ورزشی مرزداران رشته قدرتی و بدنسازی تی آر ایکس برای بانوان در یک مراسم افتتاح شد.

در افتتاحیه این رشته ورزشی حوریه سید درخشانی در مورد ورزش تی آر ایکس برای  بانوان و مزایای این رشته ورزشی ایراد سخنرانی کرد.

 سید درخشانی گفت : ورزش تی آر ای ایکس رشته نوپا است واز لحاظ آمادگی جسمانی برای بانوان بسیار مفیداست .

وی اشاره کرد سازمان ورزش  برای راه اندازی این رشته ورزشی در تمامی نقاط شهر و ایجاد تسهیلات برای عموم شهروندان تمامی تلاش خود را خواهد کرد.

در ادامه خانم کریمی کارشناس تی آرایکس حرکات نمایشی از این رشته را برای عموم اجرا کرد این مراسم با اهدا لوح تقدیر به زحمت کشان این رشته به کار خود پایان داد

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.