حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

من را از هواداران تراکتورسازى بدانید

شناسه : 10846 16 ژانویه 2018 - 6:29 218 بازدید

تبریز ما: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خود من را نيز از هواداران تراكتورسازى بدانيد و در همين جا مى گويم اگر فضاى ورزشگاه سالم و اخلاقى و به دور از شعارهاى نامناسب باشد قطعا در ورزشگاه حاضر مى شوم و مسابقات تراكتورسازى را در كنار شما مى بينم. به گزارش تبریز ما، […]

من را از هواداران تراکتورسازى بدانید
پ
پ


تبریز ما: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خود من را نيز از هواداران تراكتورسازى بدانيد و در همين جا مى گويم اگر فضاى ورزشگاه سالم و اخلاقى و به دور از شعارهاى نامناسب باشد قطعا در ورزشگاه حاضر مى شوم و مسابقات تراكتورسازى را در كنار شما مى بينم.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم  در نشست صمیمى اعضاى باشگاه تراکتورسازى با اشاره به اهمیت ورزش در تعالیم اسلامى همچنین توجهات ویژه مقام معظم رهبرى نسبت به این موضوع اظهار داشت: لازم است هواداران پرشور تراکتورسازى همانطور که نسبت به تیم محبوب شهر خودشان علاقه و تعصب دارند با حفظ حرمت و احترام متقابل از شعارهاى مناسبى در ورزشگاه ها استفاده کنند تا فضاى فرهنگى خوبى ایجاد شود و فرهنگ اصیل آذربایجان را نشان دهند.

وی افزود: خود من را نیز از هواداران تراکتورسازى بدانید و در همین جا مى گویم اگر فضاى ورزشگاه سالم و اخلاقى و به دور از شعارهاى نامناسب باشد قطعا در ورزشگاه حاضر مى شوم و مسابقات تراکتورسازى را در کنار شما مى بینم.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: در روزهاى پیروزى و موفقیت مغرور نشوید و در روز شکست صبور باشید و از توهین پرهیز کنید که مناسب فرهنگ دینى ما نیست، حتى اگر به شما توهین کردند در پاسخشان فحاشى و توهین نکنید.

وی تصریح کرد: نباید در میدان ورزش دشمنى و کینه ایجاد شود که قطعا اتفاق بسیار بدى است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.