حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

معرفی هویت محور تبریز 2018 در بزرگترین رویداد مدیریت شهری ایده آل کیش

شناسه : 10181 30 دسامبر 2017 - 4:16 190 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریز از تبادل تجربیات وبهره گیری از ظرفیتهای گردشگری موجود کیش بعنوان مهمترین شهر گردشگرپذیر و نیز معرفی هویت محور تبریز 2018 در هشتمین نمایشگاه و همایش «شهر ایده‌آل» خبر داد. به گزارش تبریز ما، میراعتماد عمادی، با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه و همایش شهرایده […]

معرفی هویت محور تبریز 2018 در بزرگترین رویداد مدیریت شهری ایده آل کیش
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریز از تبادل تجربیات وبهره گیری از ظرفیتهای گردشگری موجود کیش بعنوان مهمترین شهر گردشگرپذیر و نیز معرفی هویت محور تبریز 2018 در هشتمین نمایشگاه و همایش «شهر ایده‌آل» خبر داد.

به گزارش تبریز ما، میراعتماد عمادی، با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه و همایش شهرایده ال در جزیره کیشباهمکاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور  بعنوان بزرگترین رویداد مدیریت شهری،گفت: در آستانه 2018 شهرداری تبریز با چشم‌انداز برنامه‌های گردشگری پایتختی کشورهای اسلامی در این نمایشگاه حاضر شده است تا با استناد به هویت و داشته های این کهن شهرتاریخی، تبریزرا بعنوان فرصت استثنایی سال 2018 برای گردشگری ایران معرفی کند.
وی افزود: در این نمایشگاه شهرهای بزرگ و کوچک از اقصا نقاط کشور جمع می شوند تا با استفاده از تجربیات مدیریت شهری گردهمایی گسترده ای را فراهم اورند و با توجه به اهمیت معرفی جاذبه های گردشگری تبریز در سال 2018 و همچنین اهتمام ویژه مجموعه شهرداری تبریز نسبت به تبادل هر چه بیشتر تجربیات در حوزه گردشگری ، شهرداری کلانشهر تبریز برنامه ویژه‌ای برای حضور در نمایشگاه های گردشگری داخلی و خارجی دارد و حضور در هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل در همین راستا انجام می‌شود.
مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریزبا اشاره به ارایه گلچینی از اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری و بین الملل در نمایشگاه حاضر، ادامه داد: تبریز از ارتباطات بین المللی وسیعی برخوردار است و با عضویت در بعضی از نهادهای بسیار مهم جهانی مانند متروپلیس،  سازمان جهانی شهرهای متحد و حکومت های محلی) (UCLG)، سازمان پایتخت ها و شهرهای اسلامی (OICC)، مجمع شهرداران آسیایی ( (AMFT، سازمان شهرهای میراث جهانی( OWHC) و سازمان جهانی شهرهای جاده ابریشم( WASRC)) ، یکی از تاثیرگزارترین شهرهای منطقه در حوزه بین الملل قلمداد می شود. این شهر با 9 شهر خارجی  کربلای معلی( عراق) استانبول و ارزروم( ترکیه)، باکو و گنجه ( آذربایجان)، خجند( تاجیکستان)، ماگیلوف ( بلاروس) ، قازان ( تاتارستان)، غزه ( فلسطین) قرارداد خواهر خواندگی و با دو شهر ووهان ( چین) و طرابزون( ترکیه) قرارداد دوستی و همکاری دارد و این تبادلات در حوزه گردشگری در سال 2018 بیشتر از گذشته تقویت خواهد شد.
وی افزود: پایتخت فرش دستباف جهان و پایتخت نگارگری، از مواردی است که در کنار جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌ حوزه گردشگری، در نمایشگاه کیش عرضه خواهد شد.
در هشتمین دوره نمایشگاه شهر ایده آل که از 10 دی در مرکز بین المللی نمایشگاههای کیش آغاز به کار می کند شرکت کنندگان در حوزه های گردشگری، مبلمان شهری، حمل و نقل عمومی، مدیریت و خدمات شهری، راه و شهر سازی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیبا سازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.
همچنین در حاشیه این نمایشگاه، هشتمین همایش علمی شهر ایده آل با حضور فعالان حوزه های شهری، 11 و 12 دی در مرکزهمایش های بین المللی کیش برگزار می شود.
برگزاری نشست با حضور مسئولان درحوزه های شهرهای نمونه گردشگری، پسماند، پارکها و فضای سبز، زمین و مسکن، استارت آپ های عرصه فناوری های نوین خدمات شهری، فرصت های سرمایه گذاری حوزه شهرداری های کشور وکارگاه های تخصصی برای مخاطبان حوزه مدیریت شهری از برنامه های جنبی این دوره از نمایشگاه وهمایش شهر ایده آل است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.