حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آموزش‌های شهروندی به دانش‌آموزان تبریزی ارائه می‌شود

شناسه : 9551 12 دسامبر 2017 - 7:43 343 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با حضور در ویژه برنامه آموزش های شهروندی برای اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز گفت:از مهمترین ملزومات توسعه شهری و افزایش دانش اجتماعی آموزش به کودکان و پرورش آنان در خصوص موضوعات مرتبط شهروندی است. به گزارش تبریز ما به نقل از […]

آموزش‌های شهروندی به دانش‌آموزان تبریزی ارائه می‌شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با حضور در ویژه برنامه آموزش های شهروندی برای اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز گفت:از مهمترین ملزومات توسعه شهری و افزایش دانش اجتماعی آموزش به کودکان و پرورش آنان در خصوص موضوعات مرتبط شهروندی است.

به گزارش تبریز ما به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی با اشاره به  تفاهم نامه منعقد شده فی مابین شهرداری تبریز و آموزش و پرورش اظهار داشت؛ بحث ارائه آموزش های شهروندی در مدارس که با اهتمام شهردار محترم تبریز و با انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش استان وارد فاز عملیاتی شد ، با اهداف کاهش هزینه های شهری و ارتقای فرهنگ عمومی و مشارکت پذیری عمومی طراحی شده است.

حجت الاسلام حمیدی افزود:  شهرداری تبریز مصمم هست برای اولین بار در کل کشور بتواند مبحث آموزش های شهروندی را از سنین پایه و در مدارس استان اجرایی نموده و انشاالله در آینده با صرف حداقل هزینه و زمان ، شاهد پیشرفت در مشارکت های اجتماعی شهروندان در مدیریت شهری باشیم.

حمیدی  در ادامه با عنوان اینکه توسعه آموزش های شهروندی موجب کاهش هزینه های جاری می شود، عنوان کرد: آموزش های شهروندی در واقع هزینه کرد نیست، بلکه نوعی سرمایه گذاری به منظور ارتقاء زندگی شهرنشینی و بهبود کیفیت محیط شهری است.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز  با اشاره به تاثیر این آموزش ها در ارتقای فرهنگ شهروندی بیان کرد: دانش آموزان تاثیر پذیرترین افراد جامعه به شمار می آیند و به طوریقین این برنامه ها تاثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ شهروندی خواهد داشت.

وی گفت: طرح آموزش های شهروندی شامل: موضوع های ترافیکی، محیط زیست، تفکیک زباله و آتش نشانی و خدمات ایمنی، بحران و توسعه ی فرهنگ گردشگرپذیری است که  این موضوع ها در قالب های مختلف  نمایش هنری  ، مسابقه، برنامه موزیکال و ارائه محصولات آموزش شهروندی و  …  در مدارس تبریز  به دانش آموزان  آموزش داده میشود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.