حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مشکلات منطقه صنعتی غرب تبریز و کانالی ایلی سو رفع می شود

شناسه : 12987 22 آوریل 2018 - 9:30 227 بازدید

تبریز ما: به دنبال برگزاری جلسه مشترک بین شهردار منطقه 6 و نمایندگان کارخانجات، مشکلات منطقه صنعتی غرب تبریز بررسی و راهکارهای حل و فصل آن ارائه شد. به گزارش تبریز ما،  سامان احمدزاده، شهردار منطقه 6 در این جلسه با بیان اینکه منطقه صنعتی غرب تبریز از افتخارات این کلانشهر است اظهار داشت: معابر […]

مشکلات منطقه صنعتی غرب تبریز و کانالی ایلی سو رفع می شود
پ
پ


تبریز ما: به دنبال برگزاری جلسه مشترک بین شهردار منطقه 6 و نمایندگان کارخانجات، مشکلات منطقه صنعتی غرب تبریز بررسی و راهکارهای حل و فصل آن ارائه شد.

به گزارش تبریز ما،  سامان احمدزاده، شهردار منطقه 6 در این جلسه با بیان اینکه منطقه صنعتی غرب تبریز از افتخارات این کلانشهر است اظهار داشت: معابر و خیابانهای این منطقه طوری طراحی شده که امکان تردد تریلی برای حمل بار وجود دارد و این نشانگر رونق صنایع در غرب تبریز بوده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل رکود و مشکلات اقتصادی، درآمدهای اقتصادی نیز با کاهش روبرو شده است گفت: به طور حتم روحیه ابتکار، تلاش و سازندگی در صنعت است که می تواند جامعه را از وضع کنونی خارج کند.

شهردار منطقه 6 تبریز بر لزوم همکاری بین بخشی برای رفع مشکلات غرب تبریز تاکید کرد و افزود: مشارکت واحدهای صنعتی برای ساماندهی جاده صنعت می تواند موجب شور و شوق و ایجاد انرژی برای شاغلان در این بخش گردد.

 احمدزاده خدمات رسانی برای واحدهای صنعتی را در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی دانست و تصریح کرد: در این راستا، خدمات رسانی به منطقه صنعتی غرب تبریز با هدف رفع مشکلات و دغدغه های فعالان این بخش می تواند در راستای حمایت از تولید کالاهای ایرانی مفید واقع گردد.

وی در ادامه با اشاره به درخواست های مطرح شده از سوی نمایندگان واحدهای صنعتی غرب تبریز گفت: مشکل کانال ایلی سو معضل 20 ساله ای است که باید با همکاری مناطق 6 و 7 و نیز واحدهای صنعتی این حوزه حل شود.

شهردار منطقه 6 ادامه داد: برای حل ریشه ای مشکل کانال ایلی سو، پروژه احداث رسوبگیر در محدوده راه آهن در دستور کار قرار گرفته و با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد تومان از سال جاری اجرایی خواهد شد.

احمدزاده در ادامه بر عزم شهرداری تبریز برای ساماندهی آسفالت ، کانال ها و آبروها، فضای سبز، نورپردازی و … تاکید کرد و اظهار داشت: محدوده منطقه 6 وسیع است و بدلیل محرومیت بالا، امکان ارائه برخی خدمات کمتر فراهم است لذا انتظار داریم برای آسفالت خیابان صنعت واحدهای صنعتی با شهرداری مشارکت نمایند.

به گفته وی، این مسیر بدلیل احتمال ورود نمایندگان واحدهای صنعتی شهرهای دیگر و حتی کشورهای خارجی باید بصورت آبرومندانه ساماندهی شود.

شهردار مطنقه 6 از آمادگی این منطقه برای دریافت بسته های پیشنهادی مشارکتی با هدف حل مشکلات منطقه صنعت غرب تبریز خبر داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.