حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسابقه بین المللی طراحی پارک باغشمال تبریز

شناسه : 13202 07 می 2018 - 3:19 320 بازدید

تبریز ما: شهرداری تبریز در راستای ایجاد امکانی برای آسایش شهروندان، بازیابی ریه های شهری و بازآفرینی فضاهای سبز و باغات تبریز در نظر دارد مسابقع بین المللی طراحی پارک باغشمال تبریز را به اجرا درآورد. به گزارش تبریز ما، پارک باغشمال با مساحت 10 هکتار با هدف دستیابی به ایده های خلاقانه و نو […]

مسابقه بین المللی طراحی پارک باغشمال تبریز
پ
پ


تبریز ما: شهرداری تبریز در راستای ایجاد امکانی برای آسایش شهروندان، بازیابی ریه های شهری و بازآفرینی فضاهای سبز و باغات تبریز در نظر دارد مسابقع بین المللی طراحی پارک باغشمال تبریز را به اجرا درآورد.

به گزارش تبریز ما، پارک باغشمال با مساحت 10 هکتار با هدف دستیابی به ایده های خلاقانه و نو در عرصه طراحی منظر، فضاسازی و الگوسازی از طریق برگزاری مسابقه فضاسازی و الگوسازی طراحی می شود.

بدین منظور از افراد حقیقی و حقوقی فعال در زمینه های طراحی منظر، معماری و شهرسازی دعوت می شود نسبت به ارائه طرح های پیشنهادی در چارچوب فنی مطروحه اقدام کنند. مسابقه در یک مرحله طراحی تفضیلی برگزار می شود.

وجود نوآوری و خلاقیت، ایجاد فضای شهری پویا، تامین آسایش شهروندان، تحقق پذیر بودن طرح، ایجاد هماهنگی با زمینه تاریخی محدوده ی باغشمال، رعایت استانداردهای لازم، توجه به تکنولوژی روز، نورپردازی شبانه، استفاده از المان و رعایت ضوابط مربوط به افراد معلول از معیارهای انتخاب طرح برتر است.

گفتنی است؛ این طرح توسط شهردار منطقه 3 اجرا می شود و شهروندان جهت دریافت هر گونه اطلاعات می توانند به ساختمان ادارای شهرداری منطقه مراجعه کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.