حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از مهم‌ترین تورنمت‌های آسیاست

شناسه : 7397 13 اکتبر 2017 - 14:06 385 بازدید

تبریز ما: قائم مقام وزیر کشور گفت: تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از مهم‌ترین تورنمت‌های آسیاست.  به گزارش تبریز ما، سیدحسن هاشمی در مراسم اختتامیه سی‌و‌دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان اظهار کرد: وقتی در سال 73، فدراسیون دوچرخه‌سواری را تحویل گرفتم از سال 53 و بازی‌های آسیایی تهران، در 20 سال تنها […]

تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از مهم‌ترین تورنمت‌های آسیاست
پ
پ


تبریز ما: قائم مقام وزیر کشور گفت: تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از مهم‌ترین تورنمت‌های آسیاست. 

به گزارش تبریز ما، سیدحسن هاشمی در مراسم اختتامیه سی‌و‌دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان اظهار کرد: وقتی در سال 73، فدراسیون دوچرخه‌سواری را تحویل گرفتم از سال 53 و بازی‌های آسیایی تهران، در 20 سال تنها یک مدال توسط آقای زنگی‌آبادی دریافت کرده بودیم. 
وی خاطرنشان کرد: ایران در  رشته دوچرخه سواری همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم رکابزنان خارجی روز‌های خوبی در تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان را سپری کرده باشند. 
هاشمی که سابقه ریاست فدراسیون دوچرخه سواری کشور را نیز در کارنامه دارد، بیان کرد: خوشحالم که تور ایران – آذربایجان، در چنین کیفیتی برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا بتوانیم دوچرخه‌سواری آسیا را به جایگاه واقعی‌ آن برسانیم. 
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و مدیر سی‌ودومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان نیز در مراسم اختتامیه بیان کرد: عوامل بسیاری در بهتر برگزار شدن این تور زحمت کشیدند که جا دارد از کلیه این عزیزان تقدیر و تشکر کنم. 
وی خاطرنشان کرد: جای بسیار خوشحالی است که این تور در بهترین کیفیت و بدون کوچک‌ترین حادثه‌ای برگزار شد تا افتخار دیگری برای ورزش آذربایجان ثبت شود. 
نظمی گفت: جا دارد مقدم آقای ‌هاشمی قائم مقام وزیر کشور را گرامی بداریم که خود سال‌ها برگزار‌کننده این تور بودند که برای بهتر برگزار شدن تور دوچرخه‌سواری زحمات زیادی کشیدند. 
گفتنی است؛ سی‌و‌دومین‌ دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در شش مرحله به مسافت 1010 کیلومتر با حضور 14 تیم داخلی و خارجی بین سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار شد که با قهرمانی تیم شهرداری تبریز در رده تیمی و “راب رویخ” از تارتلتو بلژیک در رده انفرادی به اتمام رسید. 
مراسم اختتامیه این تور، از ساعت 15 امروز (جمعه) در هتل کایای تبریز برگزار شد و پیراهن طلایی بر تن “راب رویخ” از تارتلتو بلژیک، پیراهن کوهستان بر تن “ایلیا داویدنوک” از شهرداری تبریز، پیراهن سفید (بهترین رکابزن زیر 26 سال) بر تن “ایلیا داویدنوک” از شهرداری تبریز و پیراهن سبز امتیازی بر تن “مارکو دوئتس” از بیبی دامپ هلند قرار گرفت. 
  
نتایج تیمی سی‌ودومین دوره تور: 
  
۱- شهرداری تبریز با ۶۹ ساعت و ۳۷ دقیقه و ۱۵ ثانیه 
۲- پیشگامان کویر یزد با ۶۹ ساعت و ۳۸ دقیقه و ۵۸ ثانیه
۳- تارتلتو بلژیک با ۶۹ ساعت و ۵۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.