حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مرمت، اصلاح و ساماندهی سقف مسجد عینالی

شناسه : 58172 23 می 2021 - 3:53 276 بازدید

شهردار منطقه ۱ تبریز از آغاز طرح مرمت، اصلاح و ساماندهی سقف مسجد عینالی در راستای اجرای طرح بازآفرینی و بازپیرائی مکان‌های تاریخی خبر داد. به گزارش تبریز ما، اکبر پورخردمند در گفت‌وگویی اظهار داشت: شهرداری منطقه ۱ در راستای اجرای طرح‌های بازآفرینی و بازپیرائی مکان‌های تاریخی و فرهنگی شهر اقدامات ویژه‌ای انجام داده است […]

مرمت، اصلاح و ساماندهی سقف مسجد عینالی
پ
پ

شهردار منطقه ۱ تبریز از آغاز طرح مرمت، اصلاح و ساماندهی سقف مسجد عینالی در راستای اجرای طرح بازآفرینی و بازپیرائی مکان‌های تاریخی خبر داد.
به گزارش تبریز ما، اکبر پورخردمند در گفت‌وگویی اظهار داشت: شهرداری منطقه ۱ در راستای اجرای طرح‌های بازآفرینی و بازپیرائی مکان‌های تاریخی و فرهنگی شهر اقدامات ویژه‌ای انجام داده است که این فعالیت‌ها توانسته نقش مهمی در باز زنده‌سازی و ساماندهی این مکان‌ها ایفا نماید.
او افزود: در همین راستا شاهد تداوم این طرح در چندین مکان مهم فرهنگی از جمله مجموعه دو کمال، مجموعه ربع رشیدی، مقبره‌الشعرا (معین مالی)، پل سنگی، پل بیلانکوه و غیره هستیم.
شهردار منطقه ۱ تبریز اعلام کرد: بر همین اساس هم‌اکنون اکیپ‌های فنی و عمرانی منطقه یک طرح عملیاتی مرمت، اصلاح و ساماندهی سقف مسجد عینالی را اجرائی و در حال انجام امورات بازپیرائی آن هستند که با دقت و حساسیت ویژه‌ای این اقدامات انجام خواهد یافت.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128754

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.