حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دعوت باشگاه تراکتور از مردم برای حضور در انتخابات

شناسه : 58924 13 ژوئن 2021 - 15:48 149 بازدید

یه گزارش تبریز ما، در متن این بیانیه آمده است: «بأسمه تعالی «انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است.» مقام معظم رهبری ملت بزرگ ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی در آستانه انتخابی بزرگ برای کشور عزیزمان قرار دارند؛ انتخابی که بی‌شک بهترین و مؤثرترین ابزار مشارکت در تعیین سرنوشت‌مان خواهد بود. رأی تک‌تک مردم […]

دعوت باشگاه تراکتور از مردم برای حضور در انتخابات
پ
پ

یه گزارش تبریز ما، در متن این بیانیه آمده است:

«بأسمه تعالی

«انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است.»

مقام معظم رهبری

ملت بزرگ ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی در آستانه انتخابی بزرگ برای کشور عزیزمان قرار دارند؛ انتخابی که بی‌شک بهترین و مؤثرترین ابزار مشارکت در تعیین سرنوشت‌مان خواهد بود. رأی تک‌تک مردم ایران امروز به عنوان حافظ اصل جمهوریت تلقی می‌شود و میراثی بزرگ برای انقلاب است که در دستان ما قرار دارد، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم.

مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح؛ در سرنوشت تک‌تک مردم طی سال‌های متمادی تأثیر خواهد گذاشت و هر رأی رقم زننده مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است.

باشگاه تراکتور ضمن دعوت از عموم مردم به حضور گسترده و پرشور در انتخابات، به تأسی از منویات مقام عظمی ولایت بر اصل مشارکت حداکثری تأکید داشته و دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدار، شرکت در انتخابات را نه یک حق بلکه تکلیفی برای اعتلای کشور می‌داند.

ایرانِ ما در طول تاریخ بارها از امتحان‌های سخت، سرافراز بیرون آمده و ملتِ غیورمان بار دیگر ثابت خواهند کرد که اسیرِ جوسازی‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان خود نخواهند شد.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=21256

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.