حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اصحاب رسانه در شناساندن رویداد تاریخی تبریز ۲۰۱۸ همت کنند

شناسه : 7908 29 اکتبر 2017 - 8:47 156 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مردم و اصحاب رسانه در راستای شناساندن رویداد تاریخی تبریز ۲۰۱۸ به تمامی نقاط کشور همت کنند. شهاب‌الدین بیمقدار، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نهمین نمایشگاه مطبوعات استان، با حضور در غرفه ایکنا […]

اصحاب رسانه در شناساندن رویداد تاریخی تبریز ۲۰۱۸ همت کنند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مردم و اصحاب رسانه در راستای شناساندن رویداد تاریخی تبریز ۲۰۱۸ به تمامی نقاط کشور همت کنند.

شهاب‌الدین بیمقدار، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نهمین نمایشگاه مطبوعات استان، با حضور در غرفه ایکنا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه مردم آذربایجان باید برای تحقق اهداف و برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ کمربند همت ببندند، اظهار کرد: یکی از اقدامات اصلی در راستای تبریز ۲۰۱۸ جذب گردشگران خارجی است که اگر مردم در این زمینه آموزش‌های کافی برای پذیرش توریست خارجی را کسب کنند، تاثیر مثبتی در این رویداد خواهد داشت.   
اصحاب رسانه در شناساندن رویداد تاریخی تبریز ۲۰۱۸ همت کنند
وی، با اشاره به اینکه یکی از عمده مشکلات تبریز ۲۰۱۸ نبود تبلیغات کافی برای شناساندن تبریز است، افزود: متاسفانه تبلیغات تبریز ۲۰۱۸ در سطح کشور محدود است، به عنوان مثال تاکنون در سفارتخانه‌های ایران حتی نام تبریز ۲۰۱۸ نیز مطرح نشده است. 
بیمقدار، افزود: مقرر شده طی جلسه‌ای با آقای جهانگیری، برنامه های تبریز ۲۰۱۸ آماده شود و در این راستا نمایندگان استان در مجلس نیز پیگیر بودجه سال ۹۷ آن هستند و دولت قول داده تا اعتباری برای تبریز ۲۰۱۸ در ردیف بودجه قرار دهد.   
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، به تلاش و همت مردم و اصحاب رسانه در راستای شناساندن رویداد تاریخی تبریز ۲۰۱۸ به تمامی نقاط کشور تاکید کرد. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.