حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

محدوده ورزشگاه یادگار امام(ره) از وضعیت صحرایی، خارج می‌شود

شناسه : 12115 05 مارس 2018 - 5:11 246 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: با اجرای پروژه‌های انبوه‌کاری و درختکاری، محدوده ورزشگاه یادگار امام(ره) از وضعیت صحرایی و خشک، خارج می‌شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا با عنوان اینکه درآستانه تبریز ۲۰۱۸ استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به دلیل برگزاری بازی های مهم  فوتبال […]

محدوده ورزشگاه یادگار امام(ره) از وضعیت صحرایی، خارج می‌شود
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: با اجرای پروژه‌های انبوه‌کاری و درختکاری، محدوده ورزشگاه یادگار امام(ره) از وضعیت صحرایی و خشک، خارج می‌شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا با عنوان اینکه درآستانه تبریز ۲۰۱۸ استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به دلیل برگزاری بازی های مهم  فوتبال یکی از بهترین نقاط برای معرفی تبریز در ابعاد داخلی و بین المللی است ، خاطر نشان ساخت: جنگل کاری تپه های اطراف این استادیوم  از سوی این منطقه در حال انجام است که با این کار این مکان ازحالت خشک و صحرایی خارج و جلوه بصری مناسبی به آن بخشیده می شود.

وی اضافه کرد: در راستای  بهبود فضای  بصری،  پاکسازی این مجموعه چند هزار نفری در دستور کار نیروهای خدمات شهری شهرداری  منطقه ۳ قرار گرفته است واین امر به صورت مستمر ادامه دارد.

شهردار منطقه ۳ ادامه داد: به منظور بهبود محیط های عمومی و بسترسازی مناسب جهت فعالیت های ورزشکاران، اطراف ورزشگاه یادگار امام( ره)  توسط نیرو های خدمات شهرداری، پاکسازی می شود .

مرتضی موحدنیا شهردار منطقه ۳ تبریز به همراه مقصودی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان تبریز و اسدی معاون عمرانی فرماندار تبریز برای بررسی مسائل و مشکلات ورزشگاه یادگار امام(ره) از این مجموعه بازدید کردند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.