حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مترو تبریز به توجه ویژه دولت و حمایت شورای شهر نیاز دارد/ تلاش همه مسئولان باید برای جلب رضایت مردم باشد

شناسه : 12738 10 آوریل 2018 - 6:51 228 بازدید

 تبریز ما: مدیرعامل جدید سازمان قطار شهری تبریز خواستار توجه ویژه دولت در اعطای اعتبارات لازم و حمایت شورای اسلامی شهر تبریز برای تداوام شبانه روزی عملیات عمرانی مترو تبریز شد. به گزارش تبریز ما، مصطفی مولوی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه تلاش برای رضایتمندی مردم را […]

مترو تبریز به توجه ویژه دولت و حمایت شورای شهر نیاز دارد/ تلاش همه مسئولان باید برای جلب رضایت مردم باشد
پ
پ


 تبریز ما: مدیرعامل جدید سازمان قطار شهری تبریز خواستار توجه ویژه دولت در اعطای اعتبارات لازم و حمایت شورای اسلامی شهر تبریز برای تداوام شبانه روزی عملیات عمرانی مترو تبریز شد.

به گزارش تبریز ما، مصطفی مولوی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه تلاش برای رضایتمندی مردم را ضروری دانست و گفت: پروژه مترو تبریز باید چند سال پیش به سرانجام می رسید و باید برای تکمیل این پروژه مهم شهری به صورت شبانه روزی تلاش نماییم.  

مولوی با درخواست از اعضای شورای شهر برای ایجاد تمهیدات لازم تملک و تحویل ایستگاههای باقی مانده مترو تبریز گفت: تملک سریع و تحویل آن به سازمان قطار شهری برای احداث ایستگاهها قطعا به تسریع عملیات عمرانی و در کنار آن کاهش هزینه های اجرا و تکمیل مترو تبریز منجر خواهد شد.  

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه افزود: بر اساس بررسی‌هایی که در مدت اخیر در مترو تبریز انجام دادام، هر چند مترو تا میدان ساعت فعال است اما هنوز نواقصاتی در ایستگاه‌ها به چشم می‌خورد که باید هرچه سریعتر به رفع شود.  

 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مترو تبریز 120 میلیارد تومان بدهی دارد گفت: در صورت حل این مشکل انشاالله تا پایان سال مترو تبریز را تا ایستگاه لاله خواهیم رساند.  

سردار مولوی با تقدیر از تلاش‌های اکیپ‌های اجرایی و پیمانکاران فعال در پروژه متروی تبریز در خط یک و دو گفت:  همکاران مجرب و متعهد مترو و پیمانکاران مجموعه باید کماکان همانند گذشته و بلکه بیشتر از گذشته برای تمکیل و اجرای عملیات عمرانی مترو تبریز تلاش کنند.  

وی با درخواست از شورای شهر تبریز برای موافقت با اختصاص وام ۱۰۰ میلیارد تومانی به مترو تبریز گفت: در صورتی که این وام به مترو اختصاص یابد قسمتی از مشکلات مطروحه رفع خواهد شد.  

ولوی تسریع در تملک ایستگاه های قطار شهری تبریز را ضروری دانست و گفت: در صورتی که ایستگاه های خط ۲ و برخی ایستگاه های خط یک در فازهای بعدی هر چه سریعتر تملک و در اختیار سازمان مترو قرار گیرد باعث کاهش هزینه و تسریع در سرعت اجرای پروژه خواهد بود.  

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز در پایان سخنانش از نمایندگان مردم تبریز مجلس شورای اسلامی درخواست کرد:  از نمایندگان تلاشگر و مردمی استان بخصوص نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با ارتباطات خود با نمایندگان دولت نسبت به اخذ سهم دولت از مترو تهران در مترو تبریز تلاش نمایند.  

پیش از مهندس مصطفی مولوی، پشمینه آذر از مدیران باسابقه آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز بود که به دنبال مصوبه دولت برای عدم حضور بازنشستگان در پست های مدیریتی از این سمت استفعا داده بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.