حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مباحث فرهنگی، از اولویت‌های اصلی شهرداری تبریز است

شناسه : 9301 04 دسامبر 2017 - 3:36 223 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز در دیدار با نماینده آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی گفت: با اجرای سیاست های جدید شهرداری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، طی چند سال آینده، بافت فرهنگی تبریز بسیار متفاوت تر از بقیه شهرها می شود. به گزارش تبریز ما، در این دیدار مهندس شهین باهر ضمن […]

مباحث فرهنگی، از اولویت‌های اصلی شهرداری تبریز است
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار تبریز در دیدار با نماینده آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی گفت: با اجرای سیاست های جدید شهرداری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، طی چند سال آینده، بافت فرهنگی تبریز بسیار متفاوت تر از بقیه شهرها می شود.

به گزارش تبریز ما، در این دیدار مهندس شهین باهر ضمن اشاره به فرهنگ آذربایجان و علی الخصوص مردم تبریز در ارادت ویژه به امام رضا(ع) گفت: موضوعات فرهنگی و پرداخت به آن یکی از اهداف اصلی شهرداری است که سعی ما بر این است که بیش از پیش به این حوزه پرداخت کنیم.

شهین باهر افزود: طی جلسه ای که با دکتر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان داشته ایم تصمیم بر این شد تا هفته ای دو ساعت از وقت درسی دانش آموزان به مباحث آموزش های شهروندی در تمامی حوزه ها پرداخته شود و ما با آموزش مربیانی که در این زمینه داریم سعی خواهیم کرد تا به بهترین نحو عملی، با آموزش های شهروندی این موارد و اصول در ذهن کودکان و نوجوانان نهادینه شود تا مثمرثمر باشد.

شهردار تبریز با تاکید بر این که این حوزه مغفول مانده، تصریح کرد: تحصیل ۳۵۰ هزار دانش آموز در مدارس شهرتبریز ظرفیتی بسیار خوبی در پایه ای کار کردن، حوزه فرهنگ است تا افرادی آموزش دیده تحویل جامعه داده شود.

شهین باهر با بیان اینکه با انجام سیاست های جدید شهرداری بافت فرهنگی تبریز طی چند سال آینده متفاوت تر از بقیه شهرهای کشور خواهد بود، گفت: دغدغه های فرهنگی آستان قدس نیز اگر از این طریق به ما ارائه شود ما می توانیم در تولید محتوای فرهنگی از آن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: به دلیل رکود اقتصادی کنونی، بهتر است ادارات با تعامل یکدیگر کار و فعالیت کنند تا به نتیجه برسند و با این تعامل ها و استفاده از تمامی ظرفیت ها که منجر به کاهش هزینه ها می شود دغدغه ها را رفع و مشکلات را مرتفع سازند.

شهردار تبریز با اشاره به اعتماد عمومی مردم به آستان قدس رضوی در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری می تواند در مکان یابی و تامین برخی زیرساخت های فرهنگی بالخصوص در مناطق حاشیه نشین و پرتراکم همکاری های مناسبی با آستان قدس رضوی داشته باشد.

محمد یوسف شاکری، نماینده ی آستان قدس رضوی در استان به همراه اعضای ستاد مرکزی آستان در این دیدار با شهردار تبریز، دغدغه های فرهنگی خود را تبیین کردند.

گفتنی است؛ در پایان دیدار نشان استان قدس رضوی تقدیم شهردار کلانشهرتبریز شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.