حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز در بین کلانشهرها پیشرو در زمینه استحصال انرژی از پسماند های شهری است 

شناسه : 8014 01 نوامبر 2017 - 5:20 235 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: تبریز در بین کلانشهرها پیشرو در زمینه استحصال انرژی از پسماند های شهری قرار گرفته است. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، علیرضا اصغری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با بیان مطلب فوق افزود : سازمان شهرداری ها […]

تبریز در بین کلانشهرها پیشرو در زمینه استحصال انرژی از پسماند های شهری است 
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: تبریز در بین کلانشهرها پیشرو در زمینه استحصال انرژی از پسماند های شهری قرار گرفته است.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، علیرضا اصغری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با بیان مطلب فوق افزود : سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور اخیراً اعلام کرده ۱۵ شهر ایران از جمله هشت کلانشهر و هفت شهر ساحلی می توانند با ایجاد کارخانه زباله سوز اقدام به استحصال انرژی از پسماندهای شهری نمایند که تهران ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، شیراز ، کرج و قم از آن جمله اند . 

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این خصوص اظهار داشت : تبریز در زمینه احداث کارخانه زباله سوز پیشرفت های بسیاری داشته و مقدمات اجرایی آن انجام یافته و در مرحله انعقاد قرارداد نهایی می باشد . 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در خاتمه ابراز امیدواری کرد با کمک شورای محترم شهر و تمامی مدیران ارشد استانی و همچنین با آغاز فعالیت شهردار منتخب تبریز روند اجرایی این پروژه عظیم محیط زیستی تکمیل و شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آن باشیم .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.