حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

انجام تنظیف و پاکسازی معابردر شهر کربلا به صورت روزانه

شناسه : 8371 08 نوامبر 2017 - 9:41 165 بازدید

[ad_1] تبریز ما: خادمان موکب جنت الحسین شهرداری تبریز به پاکبانی و نظافت معابر و کوچه های شهر کربلا افتخار می کنند. جانشین معاونت خدمات شهری واجرای شهرداری تبریز با اشاره به مطلب فوق افزود: برای ارایه خدمات تنظیف و پاکسازی گروهی از خادمین موکب حنت الحسین شهرداری تبریز با تمهیدات لازم در گروه های […]

انجام تنظیف و پاکسازی معابردر شهر کربلا به صورت روزانه
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: خادمان موکب جنت الحسین شهرداری تبریز به پاکبانی و نظافت معابر و کوچه های شهر کربلا افتخار می کنند.

جانشین معاونت خدمات شهری واجرای شهرداری تبریز با اشاره به مطلب فوق افزود: برای ارایه خدمات تنظیف و پاکسازی گروهی از خادمین موکب حنت الحسین شهرداری تبریز با تمهیدات لازم در گروه های مختلف به کار نظافت و پاکسازی مشغول و بصورت روزانه انجام می شود.

یوسف قوام خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با مقامات عراقی، پاکبانان خستگی‌ناپذیر شهرداری تبریز، اجرای برنامه‌های تنظیف و پاک‌سازی را در بخش‌های از مسیر تعیین شده در کربلای معلی و همچنین خیابان‌‌ها و معابر اصلی عهده‌دار شدند.

این خادم موکب جنت الحسین شهرداری تبریز گفت: نظافت دو خیابان مجاور موکب، توسط اکیپ خادمان جنت الحسین انجام می شود و بخشی از مخوطه این خیابانها با کمک نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز پوشش داده شده است.

وی با بیان اینکه گروه خدمات شهری شهرداری تبریز همراه با موکب دیگر خدمات را نیز ارایه می دهند افزود: تا یک روز پس از اربعین به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی به زائران را انجام خواهند داد و در خدمت زایران اربعین خواهند بود.

جانشین معاونت خدمات شهری و اجرای شهرداری تبریز اظهارکرد: با توجه به مدیریت هزینه ها سعی کردیم با کمترین هزینه بیشترین خدمات را به زائران اربعین امام حسین(ع) ارایه کنیم و انجام کارهای داواطلبانه در صدر امور بوده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.