حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گل محمدی و مشکل بزرگ مصدومان تراکتور

شناسه : 6963 03 اکتبر 2017 - 4:16 302 بازدید

تبریز ما: مصدومان تیم تراکتورسازی نه تنها بهبود پیدا نمی کنند که به تعدادشان نیز افزوده می شود. تیم تراکتورسازی در فصل جاری با کمبود بازیکن شدید مواجه است؛ از این رو مصدومیت بازیکنان کلیدی مشکلات یحیی گل محمدی و تیمش را افزایش داده است. در بازی گذشته تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد محمد ابراهیمی، محمد […]

گل محمدی و مشکل بزرگ مصدومان تراکتور
پ
پ


تبریز ما: مصدومان تیم تراکتورسازی نه تنها بهبود پیدا نمی کنند که به تعدادشان نیز افزوده می شود.

تیم تراکتورسازی در فصل جاری با کمبود بازیکن شدید مواجه است؛ از این رو مصدومیت بازیکنان کلیدی مشکلات یحیی گل محمدی و تیمش را افزایش داده است.

در بازی گذشته تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد محمد ابراهیمی، محمد نوری، شهرام گودرزی و سینا عشوری به دلیل مصدومیت در ترکیب تیمشان حضور نداشتند و مهدی شریفی و فرزاد حاتمی نیز بر این تعداد افزوده شدند.

با توجه به مصدومیت این 6 بازیکن حالا گل محمدی به غیر از مهدی کیانی و محمد ایرانپوریان هیچ بازیکن باتجربه دیگری در اختیار ندارد و قطعا با ادامه روند کنونی کارش برای بازی های آینده سخت خواهد بود.

در این بین کادر پزشکی تراکتورسازی در تلاش است تا محمد نوری و فرزاد حاتمی را به بازی هفته نهم مقابل پارس جنوبی برساند. همچنین وضعیت بینی مهدی شریفی هم امروز مشخص خواهد شد که نیاز به جراحی دارد یا خیر.

سایر نفرات اما وضعیت شان به طور دقیق مشخص نیست و همین مساله موجب نگرانی یحیی گل‌محمدی شده است. سرمربی تراکتورسازی با توجه به اینکه سایر نفراتش را بازیکنان جوان و جویای نام تشکیل می دهند، دستش برای انجام تغییر در ترکیب تیم بسته است و همین امر بر مشکلات سرخپوشان تبریزی خواهد افزود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.