حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

زیباسازی دکل‌های برق تبریز حوزه شهرداری منطقه ۵

شناسه : 6449 19 سپتامبر 2017 - 7:11 919 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: دکل های فشارقوی برق شهرتبریزبرای اولین بارتوسط شهرداری منطقه پنج زیباسازی شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: این طرح پس از تصویب در کمیته تبریز ۲۰۱۸، توسط کارشناسان معماری وزیباسازی منطقه اجرشده است. وی هدف از اجرای این […]

زیباسازی دکل‌های برق تبریز حوزه شهرداری منطقه ۵
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: دکل های فشارقوی برق شهرتبریزبرای اولین بارتوسط شهرداری منطقه پنج زیباسازی شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: این طرح پس از تصویب در کمیته تبریز ۲۰۱۸، توسط کارشناسان معماری وزیباسازی منطقه اجرشده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ازبین بردن نازیبایی های بصری موجود در فضای شهری و تبدیل آن به المان هایی زیبا ذکر نمود وافزود: به مناسبت استقبال از رویداد ملی تبریز۲۰۱۸ پروژه های عمرانی وخدماتی وهمچنین زیباسازی درسطح حوزه درحال اجراست.

 شهردار منطقه درادامه ایجاد کتابخانه های پارکی خودگردان و ایجاد زمین های ورزش دربرخی از پارکها  را از دیگر اقدامات انجام شده به این مناسبت اشاره کرد وگفت: کتابخانه پارک باغمیشه و بوستان توان به پایان رسیده وزمین ورزشی پارک باغمیشه نیز قابل بهره برداری است.

 وی همچنین درپایان نصب المان با طرح گل و نیمکت نورانی در سطح حوزه  را ازدیگر کارهای انجام شده دانست ودر پایان از اعضای کمیته تبریز۲۰۱۸ این منطقه دراجرای طرحهای ابداعی با کمترین هزینه قدردانی کرد.


 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.