حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توضیح وکیل تراکتورسازی درباره شکایت ادینیو

شناسه : 12683 09 آوریل 2018 - 3:58 189 بازدید

تبریز ما: وکیل باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره شکایت لوسیانو ادینیو از این باشگاه ارائه کرد. لوسیانو ادینیو مهاجم برزیلی سابق تراکتورسازی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش ازسال گذشته در فدراسیون جهانی فوتبال علیه تیم تبریزی شکایت کرده است. در این شرایط مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا مشکلی درباره ادینیو پیش نیاید. آرش […]

توضیح وکیل تراکتورسازی درباره شکایت ادینیو
پ
پ


تبریز ما: وکیل باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره شکایت لوسیانو ادینیو از این باشگاه ارائه کرد.

لوسیانو ادینیو مهاجم برزیلی سابق تراکتورسازی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش ازسال گذشته در فدراسیون جهانی فوتبال علیه تیم تبریزی شکایت کرده است. در این شرایط مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا مشکلی درباره ادینیو پیش نیاید.

آرش نجفی، وکیل باشگاه تراکتورسازی در این خصوص به “ورزش سه” گفت: «ادینیو وقتی ازتراکتورسازی جدا شد، چند مرحله مذاکرات با او انجام دادیم و درخواست دادیم که تخفیف قائل شود اما او این موضوع را نپذیرفت و کل مطالباتش را خواست. وقتی مذاکرات به نتیجه نرسید،او از باشگاه شکایت کرد و این شکایت به دست ما رسیده است.»

وی ادامه داد:«ما لایحه دفاعی خود را آماده می کنیم و ارائه می دهیم.روال رسیدگی به این پرونده ها معمولا در فیفا 6 ماه طول می کشد و بعد ازآن حکم نهایی صادر خواهد شد. در آن زمان به ما می گویند مبلغ بازیکن را پرداخت کنید.»

نجفی در پایان افزود:«جای نگرانی درباره شکایت ادینیو وجود ندارد. ما پیگیر این موضوع هستیم. همانطور که در سال 96 پرونده شکایت 9 بازیکن سابق خود را در فیفا مختومه کردیم،این پرونده را هم مختومه می کنیم.»

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.