حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فعالیت ۶۳۰ سازمان مردم نهاد در آذربایجان شرقی

شناسه : 9312 04 دسامبر 2017 - 3:22 185 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی از فعالیت ۶۳۰ سمن در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: توسعه و گسترش سازمان های مردم نهاد باید دراولویت قرار گیرد. به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، رحیم شهرتی فر در همایش سازمان های مردم نهاد استان با اشاره به این‌که […]

فعالیت ۶۳۰ سازمان مردم نهاد در آذربایجان شرقی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی از فعالیت ۶۳۰ سمن در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: توسعه و گسترش سازمان های مردم نهاد باید دراولویت قرار گیرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، رحیم شهرتی فر در همایش سازمان های مردم نهاد استان با اشاره به این‌که سازمان های مردم نهاد در کل کشور در جهت پیشرفت و توسعه یک شاخص مهم تلقی می شود، اظهار کرد: چنانچه در جامعه نقش دولت در فعالیت اجتماعی و اقتصادی کمرنگ باشد، و بیشتر بخش خصوصی و تشکل ها در زمینه های اجتماعی و اقتصادی نقش آفرینی کنند، جامعه در مسیر توسعه قرار می گیرد.

وی با بیان این‌که توسعه سازمان های مردم نهاد در توسعه جامعه بسیار موثر است، عنوان کرد: سازمان های مردم نهاد باید در کنار دولت، استفاده مناسب از منابع مالی و ثروت ملی، تقویت رویه های دفاعی، استمرار امنیت و اعمال حاکمیت را در اولویت قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی به تعداد سازمان های مردم نهاد استان اشاره کرد و گفت: در سطح استان ۶۳۰ سمن دارای مجوز فعالیت می کنند؛ که باید به دور از اهداف سیاسی و اجتماعی مسائل اجتماعی و رفع بحران های پیرامون اجتماعی را در اولویت قرارداده و دنبال کنند.

وی با تاکید بر این‌که بحث توانمند سازی این تشکل ها حائز اهمیت است، افزود: بستر مناسبی برای فعالیت این سازمان  در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و هنری فراهم شده است.

شهرتی فر خاطر نشان کرد: ۱۱۵ سمن مردم نهاد در امور اجتماعی،۴۸  سمن فعال در امور فرهنگی، ۲۳ سمن فعال در امور بهداشت و درمان،  ۱۶ سمن در محیط زیست و منابع طبیعی، هفت سمن در امور عمرانی و آبادانی،  هشت سمن در امور فناوری، هفت سمن در امور اقوام، دو سمن ورزش و جوانان پنج سمن فعال در امور ساخت و توسعه فعالیت می کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.