حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مخالفت شورای شهر تبریز با خرید سهام تراکتور

شناسه : 13243 12 می 2018 - 17:27 321 بازدید

هم منع قانونی داریم هم محدودیت منابع مالی در پی انتشار اخباری مبنی بر احتمال خرید سهام باشگاه تراکتورسازی از سوی شهرداری تبریز، اغلب اعضای شورای شهر در برابر آن موضع گرفته و مخالفت کردند. بر اساس این گزارش، رئیس شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مصوبات ما حاکی از آن است […]

مخالفت شورای شهر تبریز با خرید سهام تراکتور
پ
پ


هم منع قانونی داریم هم محدودیت منابع مالی

در پی انتشار اخباری مبنی بر احتمال خرید سهام باشگاه تراکتورسازی از سوی شهرداری تبریز، اغلب اعضای شورای شهر در برابر آن موضع گرفته و مخالفت کردند.
بر اساس این گزارش، رئیس شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مصوبات ما حاکی از آن است که شهرداری تبریز اجازه باشگاه‌داری و سرمایه‌گذاری در ورزش حرفه‌ای را ندارد.
شکور اکبرنژاد با بیان اینکه مجموعه شهرداری نمی تواند حلاف مصوبات شورای شهر عمل کند تصریح کرد: این شایعات خرید سهام و نکاتی که به رئیس سازمان ورزش شهرداری منتسب می‌شود، نمی‌دانم از کجا می‌آید.

سیاست شورای شهر پنجم توسعه ورزش همگانی است
محمد اشرف نیا دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز در گفت و گویی با خبرنگاران اظهار داشت: سیاست شورای پنجم بر توسعه ورزش همگانی و عدم سرمایه گذاری مدیریت شهری در ورزش حرفه ای است.
وی در واکنش به اعلام مقامات سازمان ورزش شهرداری تبریز در خصوص خرید سهام تراکتور گفت: در مورد این مباحث چیزی نشنیده ام و اگر اقدامی برای خرید سهام شده صرفا نظر شخصی است.

اهداف تیم داری در شهرداری سیاسی است
سونیا اندیش، نایب رییس شورای شهر تبریز هم گفت: اهداف تیم‌داری در شهرداری سیاسی است نه در راستای منافع عموم.
وی تاکید کرد: در صورت صحت چنین مباحثی، در منافات کامل با خواسته‌ها و سیاست‌های شورای شهر تبریز است.
اندیش با اشاره به اولویت های شهرداری تبریز افزود:  این‌همه اولویت در شهرداری وجود دارد، ما روزانه ده‌ها مراجعه برای اشتغال داریم. صدها مشکل در حوزه بافت فرسوده وجود دارد، آسیب‌های اجتماعی، حقوق 12 تا 13 هزار شاغل در شهرداری ماهیانه باید پرداخت شود، مشکلات فاضلاب، مسیرگشایی ها، جوانانی که نیاز به فرهنگسراها دارند، این‌ها اولویت ماست، نه باشگاه‌داری و تیم داری.

برای خرید تراکتور بخش خصوصی باید وارد شود
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تبریز هم تاکید کرد: امروز در جهان بخش خصوصى اقدام به تيم دارى مى كند و در مورد تراکتور نیز بهترین گزینه همین است.
عبدالله تقی پور افزود: سياست هاى شوراى شهر در حوزه ورزش، ارتقا و توسعه ورزش همگانى است نه ارتقا ورزش همگانى.
وی ادامه داد: با هرگونه خريد باشگاه جديد و تحميل هزينه هاو تيم دارى به شهردارى مخالفم.

بحث خرید تراکتور از سوی شهرداری نمی تواند جدی باشد
رییس کمیسیون فرهنگی شوراي شهر تبريز با بيان اينكه موضوع خريد تيم تراكتورسازى را شنيده ام ولي احتمالا بحث جدى نيست گفت: اگر كسي در شهرداري بخواهد تيم تراكتورسازي را بخرد واژه اي مناسب براي اين كار نميتوانم پيدا كنم.
او با تاكيد بر اينكه سياست هاي شوراي شهر در حوزه ورزش قهرماني كاملا مشهود و مشخص است تصريح كرد: ما معتقد به گسترش ورزش همگاني هستيم و آنرا تصويب و به شهرداري ابلاغ كرده ايم.
رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر گفت: اگر كسي بخواهد در حوزه ورزش قهرماني تيم ديگري را به شهرداري تحميل كند مغاير با سياست هاي شورا عمل كرده است.

مخالف دخالت دولت و شهرداری در ورزش هستم
 محمدباقر بهشتی، عضو شورای شهر تبریز هم اعلام نمود: یکی از بزرگ‌ترین آفت‌ها در جامعه ما دخالت، دولت‌ها و شهرداری در اموری است که متعلق به مردم است.
وی در ادامه گفت: هزینه کرد شهرداری برای ورزش و از همه مهم‌تر فوتبال که فقط عوامل ورزشی در آن دخیل نیست، بزرگ‌ترین اشتباه است و بنده در شورای شهر تبریز از بزرگ‌ترین مخالفین آن هستم.
بهشتی تاکید کرد: ورزش، مدیریت و سرمایه‌گذاری در آن متعلق به مردم است و دخالت ارگان ها و سازمان‌ها آن را از اهداف اصلی آن‌که همگانی شدن است دور می‌کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.