حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

معرفی عاملان قطع ۳۰ اصله درخت در مجتمع فجر سهند ائل‌گلی به مراجع انتظامی و قضایی

شناسه : 8112 04 نوامبر 2017 - 7:35 311 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز از شناسایی و معرفی آمران و عاملان قطع ۳۰ اصله درخت در مجتمع فجر سهند ائل‌گلی به مراجع انتظامی خبر داد و گفت: این سازمان، به عنوان متولی اصلی حوزه فضای سبز، تمام ظرفیت‌های حقوقی و قانونی خود را معطوف پیگیری این موضوع تاسف‌بار کرده‌است. […]

معرفی عاملان قطع ۳۰ اصله درخت در مجتمع فجر سهند ائل‌گلی به مراجع انتظامی و قضایی
پ
پ

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز از شناسایی و معرفی آمران و عاملان قطع ۳۰ اصله درخت در مجتمع فجر سهند ائل‌گلی به مراجع انتظامی خبر داد و گفت: این سازمان، به عنوان متولی اصلی حوزه فضای سبز، تمام ظرفیت‌های حقوقی و قانونی خود را معطوف پیگیری این موضوع تاسف‌بار کرده‌است.

به گزارش تبریز ما به نقل از  سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده با بیان این یادآور شد: در روزهای اخیر، گزارش‌‌ بازرسان و ناظران فضای سبز شهرداری تبریز، از قطع ۳۰ اصله درخت در مجتمع فجر سهند ائل‌گلی حکایت داشت.

وی با اشاره به این‌که متاسفانه محصور بودن مجتمع، مانع از افشای تخلف شده‌است، اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متاسفانه عمده این درخت‌ها سبز و بانشاط بوده‌اند، اما  ظاهراً با تصمیم هیئت‌مدیره و هیئت‌امنا شهرک، متاسفانه قلع‌وقمع شده‌اند.


مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: طبق ماده  ششم آیین نامه قانون اصلاح و حفظ گسترش فضای سبز، ح   

 قطع درختان خشک هم بدون مجوز و نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز، غیرقانونی است؛ با این حال، افراد خاطی بدون توجه به این قانون و با استفاده از فرصت پنهان‌بودن محدوده درختان، چنین عمل غیرانسانی را مرتکب شده‌اند.

حسن‌زاده با بیان این‌که این اتفاق ناگوار با واکنش به‌حق فعالان زیست‌محیطی و گروه‌های رسانه‌ای همراه بوده‌است، گفت: موضوع هم‌‌اکنون از طرف مسئولان استانی و شهری در دست پیگیری است؛ این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که تمام ظرفیت‌های حقوقی و قانونی سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز را صرف برخورد قاطع با این تعرض فرهنگی و زیست‌محیطی کنیم.

وی تاکید کرد: آمران و عاملان حادثه، شناسایی و به مراجع انتظامی معرفی شده است تا با تکمیل جزئیات، متخلفان به دستگاه قضایی معرفی شوند.

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.