حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی: مهندس شریفی به عنوان شهردار جدید شهر اسکو معرفی و شروع به کار نمود

شناسه : 7371 12 اکتبر 2017 - 7:01 993 بازدید

با حضور مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری آذربایجان شرقی، فرماندار اسکو، اعضای شورای اسلامی شهر اسکو، جمعی از مدیران ادارات اسکو، سرپرست شهرداری اسکو و جمعی از اهالی شریف اسکو، مهندس بابک شریفی به عنوان شهردار جدید شهر اسکو معرفی و شروع به کار نمود. مهندس علیخانی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان […]

با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی: مهندس شریفی به عنوان شهردار جدید شهر اسکو معرفی و شروع به کار نمود
پ
پ

با حضور مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری آذربایجان شرقی، فرماندار اسکو، اعضای شورای اسلامی شهر اسکو، جمعی از مدیران ادارات اسکو، سرپرست شهرداری اسکو و جمعی از اهالی شریف اسکو، مهندس بابک شریفی به عنوان شهردار جدید شهر اسکو معرفی و شروع به کار نمود.

مهندس علیخانی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی:
اتمام پروژه های بزرگ شهر خامنه در بخش گردشگری و تاریخی و توسعه مدیریت شهری نشان از توانمندی مهندس بابک شریفی بوده است
به گزارش تبریز ما: دراین مراسم، مهندس علیخانی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره برخی وظایف شهرداری ها، گفت: وظیفه شهرداری فقط در حوزه عمرانی نیست بلکه در تمامی حوزه ها می تواند ورود کند .
وی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی، از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: از اولویتهای اساسی اقتصاد مقاومتی شناخت نیاز ها، ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهر ها است .
مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری آذربایجان شرقی، تصریح کرد: بیشتر شهرداریها با مشکل منابع مالی مواجه هستند که باید از ظرفیت ها و پتانسیل های هر شهر در جهت رفع مشکلات اقدام کرد.
مهندس علیخانی ابراز داشت: باید ما بین سیستم دولتی و مردم اعتماد متقابل ایجاد شود و در جهت جذب سرمایه گذار و خدمت رسانی به مردم تلاش مضاعفی صورت گیرد .
علیخانی، خاطر نشان کرد : شهر اسکو در بحث صنعت ، توریسم و… قابلیت های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد و باید مسئولین در جهت رفع مشکلات و جذب سرمایه گذار اقدام و عمل جدی داشته باشند .
وی در خاتمه با باراز خرسندی از انتخاب مهندس شریفی به عنوان شهردار جدید اسکو، گفت: اتمام پروژه های بزرگ شهر خامنه در بخش گردشگری و تاریخی و توسعه مدیریت شهری نشان از توانمندی مهندس بابک شریفی بوده و باعث افتخار در سطح استان شدند.

مهندس شریفی، شهردار جدید شهر اسکو:
اسکو را به جایگاه واقعی خود خواهیم رساند
مهندس بابک شریفی شهردار جدید شهر اسکو نیز دراین مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد تک تک اعضای محترم شورای اسلامی شهر اسکو در انتخاب ایشان به عنوان شهردار، گفت: امیدوارم با تکیه بر خرد جمعی و با بهره گیری از ظرفیت های شهر اسکو در بعد گردشگری و سرمایه گذاری و به ویژه ظرفیت مردمی و بافت اجتماعی و فرهنگی، شهراسکو را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
وی افزود: ان شالله با همفکری و راهنمایی های امام جمعه معزز – فرماندار محترم – اعضای محترم شورای اسلامی شهر و اهالی محترم و با تدوین یک برنامه عمل و با برنامه ریزی دقیق جهت رسیدن به اهداف متعالی که همان توسعه و پیشرفت روزافزون شهر اسکو می باشد، دست خواهیم یافت.
شهردار جدید اسکو در خاتمه گفت: تمام تلاش بنده و مجموعه شهرداری اسکو تدوین یک برنامه جامع و پویا برای توسعه شهر اسکو خواهد بود تا بتوانیم به سمت توسعه پایدار شهراسکو حرکت کنیم.
در ادامه مراسم ، آیین ابلاغ حکم استاندار توسط مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی صورت گرفته و آقای مهندس بابک شریفی بعنوان شهردار اسکو رسما سکان هدایت شهرداری اسکو را بر عهده گرفت.
همچنین در ادامه با اهدای لوحی از زحمات و تلاشهای سرپرست شهرداری اسکو تقدیر بعمل آمد.
مهندس بابک شریفی شهردار اسکو، کارشناس مهندسی عمران و کارشناس ارشد مهندسی عمران – زلزله می باشند و در کارنامه خود شهرداری شهرهای خامنه – مهربان، کارشناس عمران دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استان، ناظر عمرانی شهرداری باسمنج و کارشناس امریه اداره کل مدیریت بحران و دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی را دارند.
وی در مدت مدیریت شهری خود، موفق به کسب عنوان شهردار برتر استان درسال 1394، شهردار نمونه شهرستان سراب و شهردار نمونه شهرستان شبستر در سال 1393 شده است.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.