حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم

شناسه : 10810 15 ژانویه 2018 - 8:52 377 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس ستاد برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا در تشریح این مهم اظهار داشت: با توجه به استقبال چشمگير […]

تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس ستاد برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا در تشریح این مهم اظهار داشت: با توجه به استقبال چشمگير هنرمندان هنرهاى نمايشى تبريز از پنجمين جشنواره بین المللی تبریزیم و با توجه به درخواست هاى مكرر علاقمندان حضور در اين رويداد هنرى مهلت ارائه طرح و شركت در جشنواره تا پايان وقت ادارى روز شنبه سى ام دى ماه ٩6 تمديد مى شود .

وی با اشاره به اینکه چهار دوره برگزاری موفق جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم، اشتیاق هنرمندان و همچنین فعالان شهری را برای برگزاری دوره دیگری از این جشنواره در پی داشته است، افزود: بر همین اساس پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم با هدف بهره مندی از توان و همراهی هنرمندان عرصه نمایش در نمایاندن ویژگی های زندگی شهری و شهروند موفق برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اظهار داشت: این دوره از جشنواره در چهار بخش مسابقه، مهمان، کار اولی ها و خادمین شهر طراحی شده و پس از دریافت آثار و بررسی اولیه، بخش نهایی آن در شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ادوار پیشین این جشنواره یادآور تلاش های موثر هنرمندان برای طرح معضلات و مسائل مهم شهری و شهروندی به زبان هنر بود و ثمرات بسیاری از این تلاش عاید شهر شد.

رئیس ستاد برگزاری پنجمين جشنواره بين المللى نمايش هاى خيابانى و فضاى باز تبريزيم ۱۶ فروردین ماه را آغاز اجرای عمومی و مسابقه‌ای جشنواره اعلام کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند از ساعت 7 تا 14 به محل دبیرخانه جشنواره در طبقه اول سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز مراجه کرده و آثار خود را ارائه دهند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.