حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح شناسنامه‌دار کردن باغات تبریز به زودی آغاز می‌شود

شناسه : 9416 09 دسامبر 2017 - 7:35 158 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری تبریز از شناسایی ۸۰۰ باغ شناسنامه دار با مساحت ۳۰۰ هکتار خبر داده و گفت: طرح شناسنامه دار کردن باغات تبریز به زودی آغاز می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده در جلسه مشترک […]

طرح شناسنامه‌دار کردن باغات تبریز به زودی آغاز می‌شود
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری تبریز از شناسایی ۸۰۰ باغ شناسنامه دار با مساحت ۳۰۰ هکتار خبر داده و گفت: طرح شناسنامه دار کردن باغات تبریز به زودی آغاز می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده در جلسه مشترک با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز با بیان این خبر اظهار داشت: این موضوع موجب ارتقا توانمندی و تسهیل در مسائل اقتصادی مربوط به باغات است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه طی سال های اخیر هیچ گونه تغییر کاربری در باغات تبریز رخ نداده و اجازه این کار را نمی دهیم، تصریح کرد: برای شناسنامه دار کردن باغات مهمترین رکن ، اعتماد سازی بین سیستم شهرداری، جهاد کشاورزی و باغداران استت.

وی همچنین از برنامه ریزی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز جهت ارائه تسهیلات رایگان به باغداران نیز خبر داده و افزود: خدماتی از قبیل هرس، سم پاشی، گیاه پزشکی، توزیع نهال رایگان، مبارزه با علف های هرز و… از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: باغداران باید توجه داشته باشند که با اجرای این طرح هیچ گونه قصد تعرض و تغییر کاربری باغات را نداریم .

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز نیز در این دیدار اظهار داشت: اراضی تبریز در صورت ساماندهی مناسب یکی از بهترین و مهمترین بخش ها جهت جذب گردشگر در تبریز ۲۰۱۸ هستند.

فیروز باقرزاده افزود: ما باید کاری کنیم که کشاورز به فکر تغییر کاربری باغ و مزرعه خود نباشد و این اتفاق زمانی محقق می شود که حفظ کاربری باغ برای کشاورز صرفه اقتصادی داشته باشد.

باقرزاده طرح شناسنامه دار کردن باغات تبریز را اتفاقی ماندگار و تاریخی دانسته و گفت: هنر این است که بتوانیم خاک خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ما برای اجرای این طرح زمانی موفق هستیم که اجرای آن با مشارکت مردم همراه باشد که برای این امر باید منافع مردم را در نظر بگیریم.

گفتنی است، طرح شناسنامه دار کردن باغات تبریز با همکاری نهادهای مختلف همچون دانشگاه تبریز، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، خانه کشاورز، سازمان نظام مهندسی و… اجرا می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.