حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازی سختی با نساجی داریم / برای جایگاه مطمئن در جدول تلاش می کنیم

شناسه : 11898 21 فوریه 2018 - 7:52 301 بازدید

تبریز ما: سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: فعلا هیچ حاشیه امنیتی در جدول نداریم و باید تلاش کنیم تا در بازی های بعدی نیز امتیازات لازم را کسب کنیم.  سیروس دینمحمدی در خصوص بازی هفته آینده تیمش برابر نساجی مازندران، اظهار کرد: بازی سختی را برابر نساجی پیش رو داریم و با اینکه در […]

بازی سختی با نساجی داریم / برای جایگاه مطمئن در جدول تلاش می کنیم
پ
پ


تبریز ما: سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: فعلا هیچ حاشیه امنیتی در جدول نداریم و باید تلاش کنیم تا در بازی های بعدی نیز امتیازات لازم را کسب کنیم.

 سیروس دینمحمدی در خصوص بازی هفته آینده تیمش برابر نساجی مازندران، اظهار کرد: بازی سختی را برابر نساجی پیش رو داریم و با اینکه در تبریز بازی خواهیم کرد، اما نساجی یکی از تیم های مدعی لیگ است و قطعا روز سختی را مقابل این تیم پیش رو داریم.

وی ادامه داد: اینکه ما شش امتیاز از منطقه سقوط فاصله گرفته ایم، اصلا دلیل بر این نیست که حاشیه امنیت داریم. ما باید همه بازی های باقی مانده خود را جدی بگیریم و نباید امتیازات این مسابقات را از دست بدهیم. خطر همچنان در کمین تیم ماست و باید بیشتر از قبل تلاش کنیم تا جایگاه خوب و مطمئنی در جدول داشته باشیم.

دینمحمدی در ارتباط با پیروزی تیمش برابر ماشین سازی در دربی تبریز، گفت: بازی سنگینی بود و با اینکه در تبریز بازی می کردیم، اما یک دیدار بیرون از خانه بود. از طرفی تیم ما استرش داشت و شرایط خوبی نداشتیم اما با این حال هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بازی در دست ما بود و موقعیت گل زیادی داشتیم و دو بار هم به تیر دروازه ماشین سازی زدیم.

وی افزود: خدا را شکر می کنیم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما امیدواریم که در بازی های بعدی هم بتوانیم پیروز شویم و امتیازات لازم را جمع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در ارتباط با حواشی و اتفاقات ابتدای بازی تیمش برابر ماشین سازی عنوان کرد: اتفاقاتی که در اول بازی رخ داد، اصلا خوب نبود. داور اقتدار د اختیار دارد که در مورد برگزاری یا عدم برگزاری آن تصمیم بگیرد. وضعیت زمین به گونه ای نبود که بازی انجام نشود و ناظر مسابقه هم شرایط برگزاری مسابقه را مطلوب ارزیابی کرد. شما ببینید که بازی خونه به خونه و نساجی در چه شرایطی برگزار شد. در حالیکه زمین بنیان دیزل شرایط بسیار بهتری داشت و من خودم هم اعتقاد داشتم که حتما بازی انجام شود.

وی ادامه داد: ما روز یکشنبه با نساجی بازی داریم و اگر بازی با ماشین سازی یک روز دیگر به تعویق می افتاد، فرصت کافی برای ریکاوری نداشتیم. خود ماشین سازی هم باید این هفته به شیراز برود و آنها هم فرصت نمی کردند که ریکاوری کنند.

دینمحمدی در پایان گفت: ما اتفاقات و حتی نتیجه بازی برابر ماشین سازی را فراموش کردیم و حالا فقط به بازی بعدی با تیم نساجی فکر می کنیم و امیدواریم که بتوانیم از این بازی سخت هر سه امتیاز را بگیریم.

گفتنی است تیم شهرداری تبریز با پیروزی در دیدار برابر ماشین سازی توانست مجموع اندوخته های خود را به عدد 27 رسانده و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به همشهری خود، از رده پانزدهم به رده سیزدهم صعود کند و شش امتیاز از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.