حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعمال قانون اضافه بار وکنترل وسایل نقلیه باری در تبریز اجرایی می شود

شناسه : 12671 08 آوریل 2018 - 9:19 273 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز از اجرای اعمال قانون اضافه بار وکنترل وسایل نقلیه باری با ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما، فاضل نادری با اشاره به اینکه اکثرا خودروهای سنگین باری دارای تخلف اضافه بار بوده و بیشترین آسیب به زیرساخت […]

اعمال قانون اضافه بار وکنترل وسایل نقلیه باری در تبریز اجرایی می شود
پ
پ


تبریز ما: مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز از اجرای اعمال قانون اضافه بار وکنترل وسایل نقلیه باری با ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما، فاضل نادری با اشاره به اینکه اکثرا خودروهای سنگین باری دارای تخلف اضافه بار بوده و بیشترین آسیب به زیرساخت های شهری توسط این خودروها وارد می شود گفت: ماده 31 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در جلسه شورا مورد بررسی و و اجرای قانون دریافت جریمه از متخلفین به شهرداری ابلاغ شد.

نادری خاطرنشان کرد: اضافه بار خودروهای بتنی ، سیمانی و مصالح ساختمانی بیش از سایر فرآورده‌ها مورد توجه قرار گرفته و نسبت به نظارت و کنترل و برخورد قانونی با این تخلف از همه امکانات و پتانسیل سازمان بهره گرفته خواهد شد.

وی از رانندگان ناوگان بار درون شهری درخواست کرد تا قوانین مربوط به اضافه بار در سطح شهر را رعایت کنند تا توسط عوامل مرتبط مورد برخورد قانونی قرار نگیرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز در پایان اظهار داشت: سازمان مدیریت حمل و نقل بار با عنایت به نوپا بودن و قدمت کوتاهی که از تشکیل این سازمان می گذرد گام‌های قابل توجه و چشمگیری را در راستای ساماندهی حوزه حمل و نقل بار درون شهری تبریز برداشته و امیدواریم در سالجاری بیش از پیش شاهد پیشبرد امور و عملیاتی شدن آنها باشیم.

فاضل نادری تصریح کرد: شركتها و مؤسسات حمل و نقل بار و مسافر و رانندگان وسايل نقليه عمومي در صورت تخلف از ضوابط حمل بار و مسافر و ايمني عبور و مرور راننده وسيله نقليه توسط مأموران راهنمايي و رانندگي وفق مقررات اين قانون جريمه می شوند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.