حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طراحی سیستماتیک؛ از ایپک پالاس یک پروژه موفق تجاری ساخته است

شناسه : 8131 03 نوامبر 2017 - 6:06 214 بازدید

تبریز ما: عضو هیات علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با تاکید بر اینکه طراحی پروژه و فعالیت‌های انجام گرفته در مجموعه تجاری «ایپک پالاس» به صورت سیستماتیک انجام گرفته است، پیش‌بینی کرد «ایپک پالاس» تبدیل به یکی از موفق‌ترین پروژه‌های تجاری شهر تبریز شود.  مازیار آصفی در حاشیه بازدید دانشجویان دانشکده معماری دانشگاه هنر اسلامی […]

طراحی سیستماتیک؛ از ایپک پالاس یک پروژه موفق تجاری ساخته است
پ
پ

تبریز ما: عضو هیات علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با تاکید بر اینکه طراحی پروژه و فعالیت‌های انجام گرفته در مجموعه تجاری «ایپک پالاس» به صورت سیستماتیک انجام گرفته است، پیش‌بینی کرد «ایپک پالاس» تبدیل به یکی از موفق‌ترین پروژه‌های تجاری شهر تبریز شود.

 مازیار آصفی در حاشیه بازدید دانشجویان دانشکده معماری دانشگاه هنر اسلامی تبریز از روند ساخت مجموعه تجاری ایپک پالاس خاطرنشان کرد: فرایند مهندسی و تمامی فعالیت‌ها از زیرساخت تا بهره‌برداری در این مجموعه به صورت سیستماتیک پیش‌بینی و انجام شده بود و این نشان دهنده توجه سرمایه گذاران و مهندسان این مجموعه به ساختارسازی درست است.
عضو هیات علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز تاکید کرد: ایپک پالاس از نظر استراکچر و سازه بسیار سازه مناسبی دارد. همچنین نمایی که در طرح اصلی پروژه پیش‌بینی شده بسیار قابل توجه است .
آصفی ، استاد دانشگاه هنر اسلامی تبریز ، با اشاره به اینکه مشکل اغلب ساختمان‌های تجاری در شهر تبریز این است که ضعف پارکینگ دارند، گفت: با بازدید اولیه‌ای که از مجموعه ایپک پالاس و طراحی‌های انجام گرفته برای قسمت‌های مختلف آن داشتم ، این موضوع مهم در این پروژه مورد توجه بوده است.
عضو هیات علمی دانشگاه هنر تبریز با تاکید بر اینکه «فضاهایی که مشتری در ابتدای ورود مجموعه در آنها قرار می‌گیرد باید جذاب باشد» گفت: من فکر می‌کنم با طرح‌هایی که در ایپک پالاس پیش‌بینی شده عملا این کار در این مجموعه تجاری انجام خواهد شد.
آصفی با اشاره به دیگر جزئیات قابل توجه ایپک پالاس که از آن یک مجموعه تجاری «مشتری‌مدار» می‌سازد از عرض مناسبی که برای راهروها و طبقات پیش‌بینی شده بود نام برد.
آصفی یادآور شد: معتقدم فرایند ساخت و طراحی ایپک پالاس باعث می‌شود مشتری با این پروژه ارتباط بیشتری برقرار کند و از سوی دیگر طراحی سیستماتیک، فرایند مهندسی پروژه و نوع اجرا نشان می‌دهد که ایپک پالاس در آینده جزو موفق‌ترین پروژه‌های تجاری تبریز خواهد بود.

 
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.