حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هشدار به ۵ بیمارستان در آذربایجان‌شرقی و کلینیک‌های پزشکی

شناسه : 9752 18 دسامبر 2017 - 9:29 253 بازدید

تبریز ما: معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري آذربایجان‌شرقی بر بی‌خطر سازی پسماندهای پزشکی کلینیک‌های پزشکی تبریز تأکید کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، رضا مسعودی‌فر در جلسه کمیته تخصصی پیشگیری از جرایم علیه بهداشت عمومی با تأکید بر بی‌خطرسازی پسماندهای پزشکی اظهار داشت: هیأتی با […]

هشدار به ۵ بیمارستان در آذربایجان‌شرقی و کلینیک‌های پزشکی
پ
پ


تبریز ما: معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري آذربایجان‌شرقی بر بی‌خطر سازی پسماندهای پزشکی کلینیک‌های پزشکی تبریز تأکید کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، رضا مسعودی‌فر در جلسه کمیته تخصصی پیشگیری از جرایم علیه بهداشت عمومی با تأکید بر بی‌خطرسازی پسماندهای پزشکی اظهار داشت: هیأتی با حضور نماینده دادگستری، دادستان، محیط زیست، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی جهت نظارت و بازرسی از نحوه اقدام بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها و مراکز جمع‌آوری زباله‌های پزشکی و نحوه کار مراکز امحاء زباله‌های پزشکی بازدید و گزارش آن را به معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اعلام خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه بیمارستان‌های خصوصی «شفا» و «نجات» تبریز (به دلیل کمبود فضای فیزیکی) و بیمارستان‌های هشترود، کلیبر و خداآفرین فاقد دستگاه بی‌خطرسازی پسماندهای پزشکی هستند ابراز داشت: کلینیک‌های پزشکی تبریز که فاقد دستگاه بی‌خطرسازی پسماندهای پزشکی‌اند، باید با عقد قرارداد با شرکت‌های موجود، نسبت به بی‌خطرسازی پسماندهای پزشکی اقدام کنند، در صورت خودداری، کلینیک با اخذ دستور دادستانی پلمب خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اضافه کرد: مرکز بهداشت استان لیست مراکز عرضه موادغذایی فاقد پروانه کسب را به معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ارائه کرده و معاونت پیشگیری نیز لیست مذکور را برای اقدام لازم به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارسال کرده است.

پیگیری مصوبات جلسه قبلی و بحث در پیرامون امنیت غذایی (تهدیدها و راهکارها)، طراحی نقشه راه، استمرار برنامه در سال‌های آتی و گزارش مرکز بهداشت استان در خصوص بهداشت حرفه‌ای از جمله موضوعات مطرح در این جلسه بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.