حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برخورد مالیاتی تاثیری بر مدیریت بازار سکه ندارد

شناسه : 13582 26 ژوئن 2018 - 5:13 245 بازدید

تبریز ما:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخورد مالیاتی با خریداران سکه روند درستی نیست. به گزارش تبریز ما،محمد حسن‌نژاد، با اشاره به تلاش دولت برای برخورد مالیاتی با سوداگران اقتصادی اظهار داشت: این روند نمی‌تواند تاثیری بر بازار سکه و طلا داشته باشد، نمی‌شود کسی دزدی کند و 25 درصد مالیات از این دزدی را […]

برخورد مالیاتی تاثیری بر مدیریت بازار سکه ندارد
پ
پ


تبریز ما:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخورد مالیاتی با خریداران سکه روند درستی نیست.

به گزارش تبریز ما،محمد حسن‌نژاد، با اشاره به تلاش دولت برای برخورد مالیاتی با سوداگران اقتصادی اظهار داشت: این روند نمی‌تواند تاثیری بر بازار سکه و طلا داشته باشد، نمی‌شود کسی دزدی کند و 25 درصد مالیات از این دزدی را به کشور بدهد، اگر اعتقاد داریم چنین خرید و فروشی دزدی و حرام است، باید کل آن برگردانده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: اگر این خرید و فروش حلال است، برخورد قاطع مالیاتی با خریداران آن توجیهی ندارد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس دهم شورای اسلامی، تاکید کرد: زمانی که سکه پیش‌فروش می‌شد، محدودیتی برای خرید در نظر گرفته نشده بود، بنابراین اگر مشکلی  وجود نداشت، گرفتن مالیات ممنوع است و اگر این خرید و فروش مشکل داشت، باید کل مبلغ برگردانده شود.

وی با اشاره به اینکه برای فروش سکه فرم مشخصات ارائه شده است، بیان داشت: اعتقاد دارم اگر این اتفاق غلط است، باید با دولت برخورد شود و اگر قانونی بوده است، برخورد با خریداران معنا ندارد، کسی که مسوول فروش بود باید آینده نگری می‌کرد و با برآورد اتفاقات نسبت به فروش اقدام می‌کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی مجلس در زمینه گرانی‌ها گفت: طبق قانون اجازه نداریم درباره جلسه غیرعلنی صحبت کنیم، اما به بهبود وضعیت امید داریم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.