حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت استفاده از توان بخش خصوصی در ارائه خدمات به گردشگران در ترمینال تبریز

شناسه : 12541 28 مارس 2018 - 5:57 561 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در ترمینال تبریز از بخش های مختلف پایانه مرکزی تبریز بازدید کرد. به گزارش تبریز ما،  دکتر اکبرنژاد در حاشیه این بازدید گفت: بی شک پایانه مرکزی تبریز نقش تاثیر گذار و قابل توجهی در برنامه های گردشگری تبریز 2018 خواهد داشت و باید با استفاده از […]

ضرورت استفاده از توان بخش خصوصی در ارائه خدمات به گردشگران در ترمینال تبریز
پ
پ

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در ترمینال تبریز از بخش های مختلف پایانه مرکزی تبریز بازدید کرد.

به گزارش تبریز ما،  دکتر اکبرنژاد در حاشیه این بازدید گفت: بی شک پایانه مرکزی تبریز نقش تاثیر گذار و قابل توجهی در برنامه های گردشگری تبریز 2018 خواهد داشت و باید با استفاده از پتانسیل های موجود در این پایانه از سرمایه گذاران بخش خصوصی در تبلیغات محیطی و سایر امورات رفاهی و خدماتی استفاده شود.

دکتر شکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این بازدید از بخشهای مختلف پایانه مرکزی تبریز بازدید کرده و با شماری از مسافرین و کارکنان شرکتهای مسافربری گفتگو کرد.

 رئیس شورای شهر تبریز ضمن ابراز خرسندی از نحوه خدمات ارائه شده به مسافرین و نظافت عمومی آن از دست اندرکاران امر تقدیر و تشکر کرد.

 در این بازدید قلیزاده مدیر عامل سازمان پایانه ها نیز گزارش مختصری از خدمات عرضه شده به مسافران و گردشگران علی الخصوص در ایام عید در پایانه مرکزی ارائه و از آمادگی پایانه مرکزی برای پذیرائی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در طول سال 2018 خبر داد.

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.