حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پارک های تبریز خودکفا می شوند

شناسه : 8071 02 نوامبر 2017 - 6:20 201 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهرداری تبریز از اجرای طرح خودکفایی پارک ها خبر داد و گفت: سالانه به طور میانگین برای حفظ و نگهداری پارک ها و فضای سبز تبریز حدود 70 میلیارد تومان هزینه می شود. به گزارش تبریز ما، علی مدبر افزود: با اجرای این طرح علاوه بر کاهش هزینه های نگهداری […]

پارک های تبریز خودکفا می شوند
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری شهرداری تبریز از اجرای طرح خودکفایی پارک ها خبر داد و گفت: سالانه به طور میانگین برای حفظ و نگهداری پارک ها و فضای سبز تبریز حدود 70 میلیارد تومان هزینه می شود.

به گزارش تبریز ما، علی مدبر افزود: با اجرای این طرح علاوه بر کاهش هزینه های نگهداری پارک ها، اشتغالزایی و ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری تبریز را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اجرای مراحل مقدماتی تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: احداث و تعمیر سرویس های بهداشتی داخل پارک ها مخصوصا در نقاط گردشگر پذیر تبریز به مددجویان کمیته امداد واگذار می شود.

مدبر تصریح کرد: با اجرای این طرح و تفاهم همکاری، معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز علاوه بر کسب درآمد حاصل از اجاره بها، هزینه نگهداری سرویس های بهداشتی را نیز به این مددجویان واگذار می کند.

وی متذکر شد: علاوه بر ایجاد اشتغال و کسب درآمد با واگذاری بوفه و سرویس های بهداشتی به مددجویان کمیته امداد، نمایشگاه های عرضه محصولات صنایع دستی و بازارچه هایی میوه و تره بار نیز در داخل پارک ها احداث و به این عزیزان واگذار می شود.

معاون شهردار تبریز با اشاره به اینکه این تفاهم نامه همکاری علاوه بر تقلیل هزینه ها، احداث و واگذاری محل فروش اقلام خوراکی در داخل پارک به مددجویان با هدف کسب درآمد از دیگر ابعاد این طرح برشمرد.

مدبر همچنین از اجرای طرح کاشت سبزیجات در پارک ها و فضای سبز تبریز به جای چمن خبر داد و گفت: فضای سبز به عنوان بستر و ظرفیت عظیم کسب درآمد و اجرای طرح های مختلف با هدف ایجاد نشاط اجتماعی است و با این رویکرد می توان هزینه های حفظ فضای سبز را به صفر رساند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.