حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تقدیر مدیرعامل اتوبوسرانی تبریز از شرکت ها و بهره برداران نمونه بخش خصوصی

شناسه : 8940 23 نوامبر 2017 - 7:50 213 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شرکت ها و بهره برداران اتوبوس های بخش خصوصی تقدیر کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه ، با حضورفرخ جلالی مدیرعامل و معاونین  این شرکت از شرکت ها و بهره برداران و اتوبوسرانان نمونه بخش خصوصی تقدیرشد. جلالی […]

تقدیر مدیرعامل اتوبوسرانی تبریز از شرکت ها و بهره برداران نمونه بخش خصوصی
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شرکت ها و بهره برداران اتوبوس های بخش خصوصی تقدیر کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه ، با حضورفرخ جلالی مدیرعامل و معاونین  این شرکت از شرکت ها و بهره برداران و اتوبوسرانان نمونه بخش خصوصی تقدیرشد.
جلالی در مراسم تقدیر از اتوبوسرانان اظهارداشت شرکت واحداتوبوسرانی تبریز در آستانه بازگشایی مدارس، طرح نظارت وارزیابی اتوبوسهای تحت اختیار شرکت های بخش خصوصی با محوریت ارزیابی وضعیت ظاهری و عملکرد فنی اتوبوسها ، بصورت میدانی درپایانه های اتوبوسرانی را اجرا کرد که براین اساس با ملزم نمودن بهره برداران و شرکتهای خصوصی جهت رسیدگی به وضعیت ظاهری وفنی اتوبوسها ، تلاش گردید تا با حداکثر توان ناوگان به استقبال از مهر رفته و خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه نماییم.
وی افزود: در این راستا کارشناسانی از حوزه فنی، اجرایی،طرح وبرنامه وخصوصی سازی ، آخرین وضعیت اتوبوسها از قبیل نظافت عمومی اتوبوس ، تمیزی شیشه ، صندلی و روکش ، دستگیره ها و نظافت بدنه اتوبوسها و سالم بودن کپسول آتش نشانی و … را مورد بررسی قرار دادند و طبق نتایج بدست آمده از  این ارزیابی، شرکتها واتوبوسهای تحت اختیارآنان از لحاظ کیفی و کمی رتبه بندی شدند.
گفتنی است در پایان این مراسم از شرکت آرام سفر آذربایجان  با 14 نفراتوبوسران که برای خدمت به شهروندان عزیز  و همچنین تکریم ارباب  رجوع ،نظم وانضباط و تلاش در نگهداری و نظافت اتوبوس ،جلب رضایت مسئولین وتعامل با آنها تلاش کرده بودند را به عنوان شرکت نمونه انتخاب واز تلاشهای آنان تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.