حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شکست سنگین یاران صادقیان در مقابل قهرمان

شناسه : 9743 18 دسامبر 2017 - 7:29 346 بازدید

تبریز ما: عثمانلی اسپور از چارچوب هفته شانزدهم لیگ ترکیه میهمان بشیکتاش در وودافون پارک بود . بازی از همان ابتدا با حاکمیت بشیکتاش در جریان بود و عثمانلی اسپور دفاع می کرد .در دقیقه 32 رایان بابل وینگر چپ هلندی این تیم توانست بر روی پاس گل آدریانو مدافع سابق بارسلونا اولین گل مسابقه […]

شکست سنگین یاران صادقیان در مقابل قهرمان
پ
پ


تبریز ما: عثمانلی اسپور از چارچوب هفته شانزدهم لیگ ترکیه میهمان بشیکتاش در وودافون پارک بود .

بازی از همان ابتدا با حاکمیت بشیکتاش در جریان بود و عثمانلی اسپور دفاع می کرد .در دقیقه 32 رایان بابل وینگر چپ هلندی این تیم توانست بر روی پاس گل آدریانو مدافع سابق بارسلونا اولین گل مسابقه را به ثمر برساند . پس از این گل گارد تدافعی عثمانلی اسپور شکسته شد . رایان بابل بار دیگر در دقیقه 43 گل زد ، نیمه اول با دو گل بابل به نفع بشیکتاش به پایان رسید .

با شروع نیمه دوم بشیکتاش بار دیگر بازی را به دست گرفت ، بابل بار دیگر در دقیقه 52 سومین گل خود و سومین گل بشیکتاش را به ثمر رساند ، در دقیقه 75  آلوارو نگردو و در دقیقه 87 جنک توسون که به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد به ترتیب گل های چهارم و پنجم بشیکتاش را به ثمر رساندند.

عثمانلی که به دنبال جبران یک گل بود در دقیقه 92 با سردار گورلر به گل رسید و بازی با نتیجه 5 بر 1 به سود بشیکتاش  به پایان رسید .

پیام صادقیان در این بازی نیز علی رغم درخشش در جام حذفی نیمکت نشین بود و در دقیقه 78 به جای موسی چائران وارد زمین شد .

عثمانلی با این شکست و به دلیل تفاضل گل کمترش نسبت به قونیه اسپور به رده پانزدهم سوپر لیگ ترکیه سقوط کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.