حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مس سونگون صدر جدول فوتسال را به دست گرفت

شناسه : 14039 19 جولای 2018 - 3:13 666 بازدید

تبریز ما: تیم مس سرنگون از هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور مهمان خود شهروند ساری را سه بر دو بدرقه کرد تا به این ترتیب به صدر جدول بازگردد. دیدار دو تیم فوتسال مس سرنگون و شهروند ساری عصر چهارشنبه از ساعت 18 در سالن ورزشی علوم پزشکی تبریز با حضور تماشاگران […]

مس سونگون صدر جدول فوتسال را به دست گرفت
پ
پ


تبریز ما: تیم مس سرنگون از هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور مهمان خود شهروند ساری را سه بر دو بدرقه کرد تا به این ترتیب به صدر جدول بازگردد.

دیدار دو تیم فوتسال مس سرنگون و شهروند ساری عصر چهارشنبه از ساعت 18 در سالن ورزشی علوم پزشکی تبریز با حضور تماشاگران مشتاقت بریزی برگزار شد.

نیمه اول این بازی را بازیکنان تیم شهروند با برنامه شروع کردند و موفق شدند با استفاده از ناهماهنگی مسی ها در دقایق 6 و 9 توسط کیانوش شیرپور و امیر حسین رسولی به گل دست یابند، ولی شاگردان بی غم خیلی زود با تغییر تاکتیک تیمی توانستند هر 2 گل مهمان را در دقایق 11 و 13 توسط سعید تقی زاده و فرهاد فخیم جواب دهند و نیمه اول بازی را با نتیجه 2 بر 2 به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم این دیدار، فرهاد فخیم بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشور دقیقه 24 گل سوم بازی را به ثمر رساند تا بازیکنان مس از تیم حریف جلوبیافتند.
در ادامه بازی، محمد رضا سنگ سفیدی از مس و رضا امانی از تیم فوتسال شهروند ساری با کارت زرد داور جریمه شدند.
تیم داوری این بازی را سجاد فتحی، محمد داود پور، احسان سبزواری و هرمز مشفق به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
با این نتیجه تیم مس سرنگون با 7 امتیاز و یک بازی بیشتردر صدر جدول و تیم شهروند ساری با 3 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار گرفتند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.