حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهردار تبریز: قصد تیم‌داری نداریم

شناسه : 13234 11 می 2018 - 20:25 322 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز ضمن رد هرگونه تصمیم برای خرید باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد شهرداری تیم داری را در سیاست فعالیت های ورزشی خود ندارد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر احتمال اقدام شهرداری برای خریداری باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: هرچند […]

شهردار تبریز: قصد تیم‌داری نداریم
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز ضمن رد هرگونه تصمیم برای خرید باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد شهرداری تیم داری را در سیاست فعالیت های ورزشی خود ندارد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر احتمال اقدام شهرداری برای خریداری باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: هرچند موفقیت همه تیم های ورزشی و باشگاه ها به ویژه تراکتورسازی به دلیل علاقه مندی شهروندان، آرزوی شهرداری است، اما بنده و تاجایی که اطلاع دارم کلیت شورای محترم شهر بر این عقیده ایم که امکانات و اعتبارات ورزشی شهرداری بیشتر در خدمت ورزش همگانی قرار گیرد.

باهر افزود: البته شاید پیشنهادها و دیدگاه های متفاوت نیز در این باره مطرح باشد ولی در هرحال تا موضوع در شورای شهر تایید و پیگیری نشود، این اتفاق نمیتواند رخ بدهد.

شهردار تبریز تاکید کرد هدف شهرداری بیشتر این است که به ورزشهمگانی بپردازد تا عموم  شهروندان عملا ورزش کنند و از این طریق، نشاط و سلامت فردی و اجتماعی در شهر ارتقا یابد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.