حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جلسه هم اندیشی حجاب و عفاف در شهرداری تبریز برگزار شد

شناسه : 10863 16 ژانویه 2018 - 6:37 234 بازدید

[ad_1] تبریز ما: جلسه هم اندیشی حجاب و عفاف با حضور بیش از 30 نفر از کارمندان بانوی شهرداری به عنوان رابطین امور بانوان و خانواده در مناطق ، ادارات و سازمانهای مختلف شهرداری برگزار شد. به گزارش تبریز ما، در این جلسه خبازیان مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری و دبیر ستاد صیانت از […]

جلسه هم اندیشی حجاب و عفاف در شهرداری تبریز برگزار شد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: جلسه هم اندیشی حجاب و عفاف با حضور بیش از 30 نفر از کارمندان بانوی شهرداری به عنوان رابطین امور بانوان و خانواده در مناطق ، ادارات و سازمانهای مختلف شهرداری برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، در این جلسه خبازیان مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری و دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی شهرداری با اشاره به اهمیت حجاب تصریح کرد فرهنگ متعالی حجاب باید در جامعه نهادینه شود و توجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی و ارتقای شاخص های معنوی در جامعه از اولویت هایی است که باید در تمامی مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اشاعه و بسط فرهنگ حجاب و عفاف ادامه داد: بر پایی نشست های تخصصی حجاب و عفاف و برگزاری دوره های روانشناختی حجاب هم چنین کارگروه های مختلف با هدف ترویج این فرهنگ دینی اسلامی ، من جمله کارگروه تخصصی حجاب و عفاف ، کارگروه خانواده ، کارگروه نشاط اجتماعی ، کارگروه بانوان توانمند ، از جمله کارهایی است که این حوزه در رابطه با فرهنگ حجاب و عفاف و ضرورت های ترویج آن بر عهده دارد.

در ادامه جلسه تمامی اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و از حضور در کارگروه های مختلف استقبال کردند.

 گفتنی است: حمایت کامل از برنامه های ترویج حجاب و عفاف ، برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگسازی در زمینه حجاب و عفاف ، برگزاری نمایشگاه های حجاب و عفاف در طول سال تدوام جلسات هم اندیشی برای پیشبرد اهداف حجاب و عفاف از جمله مصوبات این جلسه بوده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.