حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آموزش های مدون برای مواقع امنیت و بحران اصل اساسی در پدافند غیر عامل است

شناسه : 7999 31 اکتبر 2017 - 9:43 267 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدير کل پدافند غيرعامل استانداری با اشاره به سابقه فعالیت این حوزه در کشورگفت: سال ۸۲ بنابر تشخیص نخبگان نظامی و سیاسی در زمینه پدافند غیرعامل احساس خلا و بدین منظور سازمان پدافند غیر عامل راه اندازی شد که نشان از اهمیت موضوع دارد. به گزارش تبریز ما، سردار جهانسری در همایش […]

آموزش های مدون برای مواقع امنیت و بحران اصل اساسی در پدافند غیر عامل است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدير کل پدافند غيرعامل استانداری با اشاره به سابقه فعالیت این حوزه در کشورگفت: سال ۸۲ بنابر تشخیص نخبگان نظامی و سیاسی در زمینه پدافند غیرعامل احساس خلا و بدین منظور سازمان پدافند غیر عامل راه اندازی شد که نشان از اهمیت موضوع دارد.

به گزارش تبریز ما، سردار جهانسری در همایش پدافند غیرعامل با تاکید بر اهمیت آموزش در پدافند غيرعامل تصریح کرد: آموزش به عنوان يكي از دروازه هاي توسعه پدافند غيرعامل محسوب می شود.

جهانسری افزود: بخشی از امنیت دست نیروهای نظامی است ولی اکنون دفاع سایبر، مدیریت مواقع بحران و حوادث طبیعی باید آموزش و اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس های پدافند غیرعامل به صورت مدون در تمام مجموعه های اداری علی الخصوص در مجموعه شهرداری برگزار شود، گفت: در زمان بحران خوب مدیریت کردن لازمه داشتن آموزش ها در این زمینه است ولی متاسفانه در کشور چون چون آموزش ندیده ایم  بی محابا و بدون برنامه عمل کرده و بهنتایج قابل قبولی نمی رسیم .

جهانسری تصریح کرد: اگر به زیرساخت حمله شود و کنترل زیرساخت ها شهری را مسئولین نتوانند درست در دست بگیرند به این معناست که ما در زمینه پدافند غیرعامل کاری نکرده ایم.

مدير کل پدافند غيرعامل استانداری آذربایجان‌شرقی افزود: نگاه پدافند غيرعامل در دنياي امروز از فضاي نظامي به فضاهاي سايبري و حتي خوراك و پوشاك مردم تغيير يافته و دشمنان با شيوه هاي جديد در جهت تهي كردن خانواده ها و بخصوص نسل جوان و وارد كردن انواع ضربه ها به كشور هستند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.