حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری تبریز 1 فجرشهید سپاسی شیراز 3؛ باخت، در روزی که برد نیاز بود

شناسه : 12745 10 آوریل 2018 - 15:30 240 بازدید

تبریز ما: تیم فوتبال شهرداری تبریز در خانه خود در برابر میهمانش تن به شکست داد. تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز و در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر میزبان شاگردان علی کلانتری بود و در پایان با نتیجه 3 بر 1 در برار حریف خود تن به شکست داد. در این […]

شهرداری تبریز 1 فجرشهید سپاسی شیراز 3؛ باخت، در روزی که برد نیاز بود
پ
پ


تبریز ما: تیم فوتبال شهرداری تبریز در خانه خود در برابر میهمانش تن به شکست داد.

تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز و در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر میزبان شاگردان علی کلانتری بود و در پایان با نتیجه 3 بر 1 در برار حریف خود تن به شکست داد.
در این دیدار ابتدا رضا نجاری در دقیقه 8 تیم میزبان را پیش انداخت ولی در ادامه فجرسپاسی شیراز که این هفته ها روی نوار برد گام بر می دارد، موفق شد با گل شاهین مجیدی در دقیقه 30 به بازی برگردد. در ادامه و پیش از پایان نیمه اول امین شجاعیان در دقیقه 44 نماینده شهر شیراز را پیش انداخت تا شاگردان علی کلانتری با پیروزی به رختکن بروند.

اما در وقت بین دو نیمه علی محمدی توسط داور مسابقه از زمین مسابقه اخراج شد تا کار شاگردان کلانتری برای پیروزی در این مسابقه آسان تر شود.

در نیمه دوم که البته به دلیل عدم وجود نیروهای انتظامی با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد، بازی تا دقایق پایانی بازی با همین نتیجه دنبال شد تا اینکه محمد پاپی اختلاف را به دو برابر افزایش داد و سه امتیاز شیرین به حساب فجری ها واریز شد.

فجرسپاسی که پیش تر در رتبه دوم قرار داشت و با نتایج خوبی که خونه به خونه کسب کرده بود، جای خود را به این تیم داده بود، با این پیروزی بار دیگر و در فاصله سه هفته مانده تا پایان رقابت ها، از غفلت شاگردان اسکوچیچ استفاده کرد و به رتبه دوم بازگشت تا شانس زیادی برای لیگ برتری شدن داشته باشد.

این نتیجه تا حدودی شاگردان دین محمدی را که 35 امتیازی هستند، در منطقه خطر قرار داد و آنها باید با آمادگی کامل وارد بازی های پیش رو شوند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.