حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری تبریز با همت و جدیت در برنامه‌های خدماتی اربعین حضور یافته است

شناسه : 8127 04 نوامبر 2017 - 11:46 219 بازدید

[ad_1] تبریز ما: فرمانده دفاع مدنی کربلا در موکب جنت‌الحسین(ع) و غرفه فرهنگی تبریز حضور یافته و ضمن بازدید از برنامه‌های فرهنگی و خدماتی، از تلاش عوامل اجرایی قدرداین کرد. به گزارش تبریز ما، طاهر حمید در این بازدید، یادآور شد: شهرداری تبریز امسال نیز با همت و جدیت در برنامه‌های خدمات‌رسانی اربعین حسینی حضور […]

شهرداری تبریز با همت و جدیت در برنامه‌های خدماتی اربعین حضور یافته است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: فرمانده دفاع مدنی کربلا در موکب جنت‌الحسین(ع) و غرفه فرهنگی تبریز حضور یافته و ضمن بازدید از برنامه‌های فرهنگی و خدماتی، از تلاش عوامل اجرایی قدرداین کرد.

به گزارش تبریز ما، طاهر حمید در این بازدید، یادآور شد: شهرداری تبریز امسال نیز با همت و جدیت در برنامه‌های خدمات‌رسانی اربعین حسینی حضور یافته است؛ البته امسال به نظر می‌رسد، بخش‌های فرهنگی قوی‌تر از سال گذشته در این غرفه برپا شده است.

وی با بیان این‌که این تلاش بی‌شائبه، از عشق و ارادت مردم تبریز و آذربایجان نشات می‌گیرد، اضافه کرد: در دو سال گذشته، مسئولان تبریز و کربلا، مراودات مهمی داشته‌اند؛ نتیجه این مردوادات، امروز در موکب جنت‌الحسین(ع) و غرفه فرهنگی تبریز کاملا به چشم می‌خورد.

فرمانده دفاع مدنی کربلا اضافه کرد: در مقابل، مردم عراق نیز نسبت به دوره‌های پیشین، شناخت بیشتری از تبریز یافته‌اند و بسیار مشتاق هستند تا در قالب هیئت‌های گردشگری و فرهنگی، در تبریز حضور یابند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.